Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (س) اسفراین، از اجرای پویش «گرمی لباس هایمان را باهم تقسیم کنیم» با هدف کمک به کودکان نیازمند خبر داد.

«غلامحسن امیری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: در پویش «گرمی لباس هایمان را با هم تقسیم کنیم» قصد داریم به بهانه شروع فصل سرما، گرما را به خانه های افراد نیازمند برده و لبخند را مهمان لبان کودکان و نوجوانان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (س) اسفراین با بیان اینکه اعضای کانون برای گرمابخشی به روزهای زمستانی خانواده های نیازمند اعلام آمادگی کرده اند، افزود: با صدور فراخوان برای دریافت کمک های مردمی، سعی می کنیم با تهیه البسه گرم و لوازم گرمایشی، همراه نیازمندان باشیم.

 

 

وی در این باره شماره تماس 09019226747 و شماره کارت 5859837006989350 به نام کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا(س) را جهت کمک خیرین برای اهداء لوازم و البسه ویژه ایام زمستان اعلام کرد.

 

 

امیری همچنین به اقدامات اخیر کانون به مناسبت روز پرستار اشاره کرد که اعضای کانون با حضور در بیمارستان امام خمینی (ره) اسفراین، زحمات بی دریغ و تلاش های خالصانه مدافعان سلامت را ارج نهادند.

 

 

وی گفت: به پاس خدمات خالصانه و حیاتی پرستاران و همزمان با میلاد عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری (س)  فعالان این کانون در بیمارستان درمان بیماران کرونایی در اسفراین حضور یافته و از پرستاران و پرسنل درمان این بیمارستان قدردانی کردند.

 

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا (س) اسفراین همچنین از توزیع 200 سبد میوه یلدایی در میان خانواده های نیازمند اسفراین به مناسبت شب یلدا خبر داد و افزود: این بسته های 5 کیلویی، شامل سیب و پرتقال و انار بود.

 

 

پایان پیام/71

منبع: شبستان

کلیدواژه: ایران قوی پویش کانون مسجد کانون فرهنگی و هنری محبان الزهرا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است

به گزارش جام جم آنلاین البرز، رحیم خاکی اظهار کرد: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسرا‌های ایرانی به ثبت جهانی رسید.
به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد و باید هر چه سریعتر برای این موضوع اقدام شود.
او با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ الی ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیری هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست، بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یکبار به صورت کامل مرمت بنا صورت گیرد.
به گفته او کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه و یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی است که در راستای حمایت از تولید ملی نیز قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • استقبال کانون استان قزوین از برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • نشست هم اندیشی انجمن های علمی و کانون های فرهنگی دانشگاه یاسوج
  • پویش مجازی «خاطره ای از معلمم» در البرز اجرا می‌شود
  • نیازمند آگاه‌سازی پایدار برای نسل جدید هستیم
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است