Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ذوب آهن در مورد شرایط تیمش و همچنین سکوت مدیرعامل این باشگاه نسبت به اتفاقات صحبت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رحمان رضایی در خصوص ادعای شب گذشته ابراهیم شکوری در برنامه فوتبال برتر که مدعی شده بود ذوب آهن در خصوص پروتکل‌های بهداشتی دچار تخلف شده و باید بازی به سود پرسپولیس ۳-۰ شود، می گوید؛

«من برنامه فوتبال برتر را شب گذشته ندیدم و خبر نداشتم که چنین صحبت‌هایی مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حرف زیاد است و هرکسی هر حرفی دلش می‌خواهد می‌زند ولی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بر اساس ضوابط و قوانین عمل می‌کنند و توجهی به صحبت این و آن ندارند. ما با حدود ۲۰ کرونایی به مصاف شهر خودرو رفتیم و هرچه اصرار کردیم بازی لغو شود این اتفاق نیفتاد ولی بازی با پرسپولیس در حالی لغو شد که ما آماده بازی بودیم و به تهران سفر کرده بودیم و همه مراحل برگزاری بازی انجام شده بود ولی نمی‌دانم چرا بازی لغو شد و جالب است که الان می‌گویند باید بازی ۳-۰ شود. به نظرم نباید به هر حرفی توجه کرد.»

توضیحات رحمان رضایی درباره شرایط فعلی ذوب آهن که بسیار هم گلایه آمیز است؛

«شرایط تیم ما خوب است و در بازی مقابل استقلال هم مثل همیشه بازهم شاهد اشتباهات داوری بودیم و دو پنالتی ما گرفته نشد. عجیب تر از این اتفاقات برای من سکوت عوامل باشگاه و شخص مدیرعامل است که ظاهراً متوجه نیست چه اتفاقی دارد می افتد و چه بلایی سر ذوب آهن آمده است و در این اوضاع نه تنها خودش صحبتی نمی‌کند بلکه بقیه را هم ممنوع المصاحبه می‌کند و به بازیکنان می‌گوید حق ندارید صحبت کنید. من به بازیکنان گفتم با مسئولیت خودم مصاحبه کنند و باید نسبت به چنین شرایطی اعتراض شود. وقتی مدیرعامل باشگاه در چنین شرایطی سکوت می‌کند در حق تیم و بازیکنان و حتی کارگران کارخانه ظلم می‌کند و واقعاً دلیل این سکوت را نمی‌دانم و مانده‌ام که دیگر چه بلایی باید به سر تیم بیاید تا ایشان سکوتش را بشکند و صحبت کند؟ نه خودش صحبت می‌کند و نه اجازه می‌دهد دیگران حرفی بزنند.»

این هم حرف آخر رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن؛

«جایگاه ما در جدول متناسب با عملکردمان نیست و ما الان باید صدر جدول یا نهایتاً یکی از ۳ تیم بالای جدول باشیم. مطمئن باشید من و بازیکنانم انقدر می‌حنگیم تا ذوب آهن را به جایگاه واقعی خود برسانیم و بابت رتبه جدول نگرانی نداریم. نگرانی من همان مسائلی است که گفتم و اینکه نمی‌دانم چه زمانی قرار است سوت های اشتباه داوری دست از سر ما بردارد و مدیران باشگاه هم به خودشان بیایند و اعتراض کنند.»

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رحمان رضایی رحمان رضایی سرمربی ذوب آهن لیگ برتر رحمان رضایی ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۷۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد

هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان ۲۰۲۵ در تاشکند انتخاب و معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طی حکمی از سوی علی اصغرحسن زاده سرپرست دبیراجرایی کمیته ملی پارالمپیک، هادی رضایی به عنوان مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان 2025 تاشکند منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

«جناب آقای هادی رضایی گرکانی

با سلام و احترام،

با عنایت به دانش، تخصص و سوابق جنابعالی به موجب این حکم به سمت مسئول پروژه بازی های پاراآسیایی جوانان تاشکند 2025 منصوب می‌گردید. امید است با استعانت از پروردگار متعال و تحت توجهات حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج) و مدنظر قراردادن رهنمود‌های  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، پیشبرد و تأمین اهداف و ارتقای توانمندی‌‌های کمیته و انجام مسئولیت‌‌های محوله موفق و مؤید باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • انتقاد رضا درویش از امید عالیشاه؛ بازیکن باتجربه نباید این چنین کند!
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • هادی رضایی مسئول پروژه بازی‌های پاراآسیایی جوانان شد
  • ترکیب احتمالی تراکتور با سورپرایز جالب
  • عنایتی: از این صحبت‌ها خسته شدم!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی