Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان از تمدید مهلت تکمیل آورده نقدی مسکن ملی تا ساعت ۲۴ روز جمعه پنجم دی ماه خبر داد.

به گزارش برنا؛  مجتبی زابلی زاده گفت : افراد متقاضی طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان که مدارک خود را تکمیل کرده اما در تامین آورده نقدی خود دچار مشکل هستند می توانند از این فرصت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: کسانی که مبلغ اولیه را پرداخت کردند و پیامک برای آنان نیامده است، می توانند با مراجعه به سایت ثبت نام و ورود کد رهگیری، از آخرین وضعیت پرونده مسکن خود مطلع شوند.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: پس از تعیین تکلیف متقاضیان مرحله نخست طرح اقدام ملی مسکن، نام نویسی از افراد جدیدی را برای مرحله دیگر این طرح خواهیم داشت.

دولت و وزارت راه و شهرسازی در راستای کمک به تأمین مسکن، طرح اقدام ملی تأمین مسکن را در قالب احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی برای کمک به افراد کم بضاعت برنامه‌ریزی کرده است که اینک این طرح مراحل مختلف اجرایی را در استان ها از جمله کرمان می گذراند.

در زمستان سال ۱۳۹۸ بود که طرح ملی مسکن یا «طرح اقدام ملی تامین مسکن» مطرح شد تا به رفع یکی از معضلات اصلی خانواده های کم درآمد کمک شود. طرح ملی مسکن شامل ساخت ۴۰۰ هزار واحد مسکونی می شود که از این تعداد ۲۰۰ هزار واحد آن در شهرهای جدید و با مشارکت بخش خصوصی، ۱۰۰ هزار واحد در مناطق بافت فرسوده و توسط شرکت بازآفرینی شهری و ۱۰۰ هزار واحد نیز توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی احداث می شود.

اوایل شهریورماه ۱۳۹۸، ثبت ‌نام طرح ملی مسکن از استان کرمان کلید خورد و از هجدهم آبان همان سال نیز دور دوم ثبت‌نام طرح ملی مسکن در ۱۰ استان دیگر آغاز شد و در اولین گام در سیستان و بلوچستان، قم، خراسان ‌شمالی و خراسان ‌جنوبی نام ‌نویسی شروع شد.

دومین گام، مربوط به کردستان، کهگیلویه و بویراحمد و گلستان بود و در سومین گام نیز نام ‌نویسی از اهالی چهارمحال و بختیاری، همدان و یزد به عمل آمد و نهایتا امکان ثبت نام تهرانی ها در این طرح فراهم شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اقدام ملی مسکن طرح اقدام ملی طرح ملی مسکن استان کرمان هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی واحدهای مسکن ملی خبرنگاران استان در اردیبهشت امسال خبر داد.

رامین الماسی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه مقدمات کار پروژه مسکن خبرنگاران استان فراهم شده، گفت: پیمانکاران در این زمینه مشخص شده و در حال اخذ مجوزهای لازم هستیم.

وی افزود: مشکل کار در حال حاضر بحث تامین سهم آورده است که متاسفانه برخی خبرنگاران هنوز آن را پرداخت نکرده‌اند.

الماسی تاکید کرد: پیشروی کار به پرداخت به موقع سهم آورده بستگی دارد و انتظار داریم  سهم آورده از سوی متقاضیان به موقع تامین شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکن خبرنگاران در اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: تعهد ما تا مرحله سفت کاری است و این کار ظرف ۹ ماه انجام خواهد گرفت.

الماسی گفت: این پروژه بصورت واحدهای سه طبقه حیاط دار احداث می شود که در هر طبقه هم دو واحد مستقر خواهد شد.

این مسئول گفت: در حال حاضر برنامه داریم تا تکمیل سهم آورده از سوی خبرنگاران، واحدها را با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی واحدها پیش ببریم.

الماسی در خصوص ثبت نام جدید از خبرنگاران هم گفت: سامانه مسکن ملی بصورت کشوری است و زمانی که سامانه بازگشایی شود، امکان ثبت نام وجود خواهد داشت.

پروژه ۳۰۰ واحدی شهید آوینی کرمانشاه(مسکن خبرنگاران) در انتهای شهرک امام (ره) واقع شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»