Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:35:38 GMT

۳۰ قرارگاه بسیج در قشم فعال است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۸۰۷۳

۳۰ قرارگاه بسیج در قشم فعال است

سروان پاسدار محمد اوجی زاده روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این قرارگاه‌ها با اهداف محرومیت زدایی، آمادگی دفاعی و ایجاد امنیت، فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی، کنترل و آموزش فضای مجازی فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: در شرایط فعلی کشور نیاز به کار و فعالیت بیشتری در فضای مجازی دارد و این امر در سپاه و بسیج با نگاهی ویژه پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسوول بازرسی سپاه قشم تصریح کرد: در این قرارگاه‌ها، آسیب‌ها و فرصت‌ها شناسایی و جلسه تخصصی با این کارگروه‌ها برای تبدیل تهدیدها به فرصت در فضای مجازی برگزار می شود.

وی اظهار کرد: به همت بسیج سپاه ناحیه قشم تلویزیون مجازی قشم راه اندازی شده است و می‌توان از این فرصت برای آموزش نوجوانان، جوانان و خانواده ها استفاده کرد.

اوجی زاده بیان کرد: بسیج هنرمندان قشم در این تلویزیون فعالیت مستمر دارد و از طریق آن برنامه‌های مختلفی منتشر کرده است.

وی در خصوص آسیب‌های فضای مجازی گفت: بسیج قشم آمادگی دارد تا با همکاری پلیس فتا برای تهیه فیلم‌های کوتاه آموزشی در حوزه فضای مجازی و راهکارهای تامین امنیت کاربر اقدام کند.

مسوول بازرسی سپاه قشم  با بیان اینکه دشمنان انقلاب مشغول فعالیت هستند افزود: گردان های سایبری در فضای مجازی برای ایجاد موج علیه دشمنان و پاسخگویی به شبهات و دشمنی‌ها ایجاد شده است.

برچسب‌ها سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قشم سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قشم سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران قشم سازمان بسیج مستضعفان اخبار کنکور فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری

ویدیویی از شادی دو لک لک پس از اولین تخم گذاری منتشر شده شده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

به گزارش ایسنا، در این ویدیو که در فضای مجازی دست به دست می‌شود یک جفت لک لک پس از اولین تخم گذاری شروع به آواز خواندن و شادی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسدودسازی بیست و هشت صفحه هنجارشکن در فضای مجازی
  • تشریح برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد
  • رییس نهاد رهبری در دانشگاه‌های خراسان رضوی: هم افزایی فعالیت‌های سپاه با دانشگاه برکت دارد