Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد علی غفاری  روز سه شنبه در نشست با هیات حل اختلاف مالیاتی اداره کل  امور مالیاتی ضمن قدردانی از طراح این نرم افزار اظهار داشت:مراحل بار گذاری و تکامل این نرم افزار متناسب با نوع نیازهای اداری هیات حل اختلاف امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد در دست اقدام است و به زودی تکمیل می شود.

وی ابراز داشت: حذف ورود پرونده فیزیکی به هیات حل اختلاف در سامانه نرم افزاری  یک اقدام ارزشمند برای صرفه جویی در هزینه کاغذ، دسترسی سریع به پرونده ها، تسهیل امور ثبت و سرعت بخشی به روند رسیدگی هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غفاری به حجم کار و به روز بودن روند رسیدگی ها دراین هیات اشاره کرد و گفت وجود نیروهای انسانی متعهد و متخصص و درکنار آن وجود انگیز خدمت سرمایه بزرگی برای یک سازمان است که از این حیث عملکرد تقدیرآمیز هیات حل اختلاف مالیاتی مرکز استان مایه مباهات است و تلاش در ادامه این روند مقبول با اولویت رسیدگی پرونده های بزرگ مورد تاکید است.

مدیرکل امور مالیاتی کهگیلویه و بویراحمد تحقق ۹۴درصدی مالیاتی در هشت ماه نخست سال افزایش ۳۰درصدی وصول مالیات امسال نسبت به مدت مشابه پارسال در استان را یادآور شد و افزود: این موفقیت ها در سایه تلاش نیروی های انسانی کارآمد و تلاشگر محقق شده است.

وی با اشاره به نقش درآمدهای مالیاتی در تحقق توسعه پایدار به ویژه در استان های کمتر توسعه یافته تاکید کرد: بهره وری از همه ظرفیت ها اولویت این اداره کل برای تحقق درآمدهای مالیاتی است.

میزان درآمدهای مالیاتی سال ۱۳۹۸ کهگیلویه وبویراحمد حدود چهار هزار میلیارد ریال اعلام شده است.

کهگیلویه و بویراحمد ۵۰ هزار مودی مالیاتی دارد.

برچسب‌ها سازمان امور مالیاتی کشور کهگیلویه وبویراحمد یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان امور مالیاتی کشور کهگیلویه وبویراحمد یاسوج سازمان امور مالیاتی کشور کهگیلویه وبویراحمد یاسوج اخبار کنکور هیات حل اختلاف امور مالیاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مهر، جبار سپهری اظهار کرد: در راستای تحقق اهداف قوه قضاییه و اجرای عدالت، شوراهای حل اختلاف نقش بسزایی در صلح و سازش میان مردم دارند.

معاون توسعه حل اختلاف استان ایلام در ادامه از ورود ۴۵ هزار و ۶۹۱ فقره پرونده به شعب معاونت حل اختلاف استان ایلام طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: طی این مدت کارکنان معاونت حل اختلاف استان ایلام ۴۴ هزار و ۹۰۵ فقره پرونده را مختومه کرده‌اند.

سپهری خاطرنشان کرد: با تلاش اعضا و کارکنان حل اختلاف استان ایلام در سال گذشته ۹ هزار و ۲۴۱ فقره پرونده با صلح و سازش به پایان رسیده است.

وی در ادامه بیان کرد: از کل پرونده‌های مختومه ۷ هزارو ۸۹۸ فقره پرونده با مصالحه حقوقی و ۳ هزار و ۴۴۲ فقره پرونده با مصالحه کیفری و هزار و ۳۲۰ فقره پرونده با عدم صلاحیت مختومه شده است.

معاون توسعه حل اختلاف استان ایلام در پایان اظهار کرد: طی یک سال گذشته شاهد افزایش ۴۲ درصدی مصالحه در پرونده‌ها بوده‌ایم.

کد خبر 6094807

دیگر خبرها

  • کودتای ۵۰ میلیاردی در استقلال | دلیل برکناری خطیر از مدیرعاملی مشخص شد
  • کودتا در استقلال برای ۵۰ میلیارد تومان؟
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • اعطای مشوق‌های مالیاتی به تولید در راستای تحقق شعار سال
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • مردم کردستان برای حل اختلاف به صلح‌یاران مراجعه می‌کنند