Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «مالک شریعتی نیاسر» در صحن روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، در اخطاری بر اساس مفاد قانون اساسی گفت: مجلس شورای اسلامی به چیزی جز قانون اصرار ندارد و نیاز به مجادله سیاسی نیست؛ مگر اینکه بکویند قانون را قبول ندارند که پیش از این حضرت امام خمینی(ره) در این باره پاسخ لازم را داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون تلفیق با حضور افراد دانشمند و جوانان متخصص تشکیل شده است،عنوان کرد: هیات رئیسه کمیسیون تلفیق نیز نمادی از توصیه رهبر معظم انقلاب است و جا دارد از «روح الله نجابت»، «احمد امیرآبادی فرهانی» و «حسین علی حاجی دلیگانی» که به رغم محق بودند نامزد هیات رئیسه کمیسیون تلفیق نشدند و فضا را برای جوانان باز کردند، تشکر کنم.

مالک شریعتی با بیان اینکه در کمیسیون تلفیق باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کند، افزود: باید در کمیسیون تلفیق از ظرفیت همه کمیته‌ها، مرکز پژوهش‌های مجلس و دیوان محاسبات کشور استفاده کرد تا بودجه ۱۴۰۰ به بهترین شیوه ممکن اصلاح شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مهم مجلس شفاف سازی در رابطه شرکت‌های دولتی به ویژه شرکت نفت است، یادآور شد:  شفافیت در این موضوع سبب می‌شود تا بودجه شفاف‌تر و دقیق تر شده و راه توسعه فناوری را باز کند و برای این مهم به حفظ بودجه پژوهشی تاکید داریم.

همچنبن «محمدباقری بنابی» نماینده مردم بناب در مجلس و در تذکری خواستار پرداخت ۳ ماه حقوق معوقه کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد شد و گفت: کارکنان و اعضای هیات علمی برخی از واحدهای دانشگاه آزاد سه ماه است حقوق نگرفتند و اگر از کارکنان و اعضای هیات علمی این واحدها حمایت نشوند، باید شاهد تجمع دانشگاهیان مقابل مجلس باشیم.

وی افزود: مگر کارکنان و اعضای هیات علمی واحدهای دانشگاه‌های آزاد با دانشگاه‌های دولتی متفاوت هستند که باید از دریافت حقوق به موقع خود محروم شوند؟

این نماینده مجلس پیشنهاد کرد که دانشگاه آزاد با دانشگاه پیام نور برای بر طرف کردن مشکلات مالی ادغام شوند تا یک دانشگاه نیمه دولتی ایجاد گردد.

درادامه «حسن محمدیاری» نماینده مردم تالش، رضوانشهر ماسال درتذکری به وزیر نیرو از او خواست که وزیر در انتخاب مدیران آب و فاضلاب منطقه دقت کرده و  به وزیران کشور و آموزش و پرورش توصیه کرد که مسائل سیاسی را در انتخاب مدیران لحاظ نکنند.

«امانقلیچ شادمهر» نماینده گنبدکاوس نیز در تذکری به وزیر ورزش و جوانان از او خواست به موضوع جوانان نیز بها داده شود و افزود:  جوانان امروز از تفریح و امکانات لازم بی بهره هستند و این موضوع سبب افسردگی آنان شده و بهتر است این وزارتخانه موضوع جوانان را در اولویت قرار دهد.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم بودجه1400 محمد باقری بنابی دیوان محاسبات کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم بودجه1400 دیوان محاسبات کشور مجلس شورای اسلامی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت سازمان برنامه و بودجه مجلس یازدهم بودجه1400 دیوان محاسبات کشور اخبار کنکور مجلس شورای اسلامی اعضای هیات علمی کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • خبر خوش شورای نگهبان برای بازنشستگان | افزایش چشمگیر حقوق بازنشستگان از این ماه
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • زمان افزایش ۹۰ درصدی حقوق بازنشستگان مشخص شد/ رییس کمیسیون تلفیق بودجه درباره همسان‌سازی حقوق چه گفت؟
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟