Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت بیمه دی از فراهم شدن امکان صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث برای ایثارگران تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌صورت اقساطی خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی گزارشی از اقدامات شرکت بیمه دی در مسیر خدمت‌رسانی به ایثارگران ارائه کرد و گفت: امسال برای چهارمین سال متوالی افتخار خدمت‌رسانی به ایثارگران را از طریق بیمه تکمیلی درمان عهده‌دار هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر یک میلیون و 700 هزار نفر از ایثارگران شامل والدین، همسران و فرزندان شهدا و جانبازان و افراد تحت تکفل آنان تحت پوشش این بیمه قرار دارند. خدمات بیمه تکمیلی در دو حوزه مراکز طرف قرارداد و مراکز غیر طرف قرارداد ارائه می‌شود که پرداخت هزینه‌های بخش غیر طرف قرارداد نیز در تعهد شرکت بیمه دی هست و ایثارگران عزیز با ارائه اسناد درمان، هزینه‌ها را ظرف مدت 48 ساعت دریافت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با بیان اینکه 80 درصد خدماتی که ایثارگران از طریق بیمه دی دریافت کرده‌اند مربوط به مراکز طرف قرارداد بوده است گفت: 20 درصد دیگر خدمات مربوط به مراکز غیر طرف قرارداد بوده که استقبال ایثارگران از مراکز طرف قرارداد نشان‌دهنده کیفیت و سطح بالای مراکز طرف قرارداد است.

کشاورز افزود: در حال حاضر به‌صورت متوسط روزانه 60 هزار خدمت بیمه‌ای از طریق شرکت بیمه دی به جامعه معزز ایثارگری ارائه می‌شود. البته اخیراً به دلیل شیوع بیماری کرونا مراجعات به مراکز درمانی کمی کاهش پیدا کرده است که این مسئله مربوط به عموم جامعه است. خوشبختانه با حمایت‌های رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران وضعیت تأمین منابع مالی این قرارداد در شرایط خوبی قرار دارد و پرداخت‌ها به سرعت انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بیمه دی افزود: جانبازان عزیز 70 درصد و شیمیایی در زمینه کرونا مورد غربالگری قرار گرفتند تا در صورت ابتلای این عزیزان به کرونا در مراحل اولیه شناسایی و تحت درمان قرار بگیرند. همچنین باید یادآوری کرد که تمام هزینه‌های بستری و سرپایی بیماری کرونا تحت پوشش شرکت بیمه دی قرار دارد.

کشاورز یکی از مهم‌ترین استراتژی‌های شرکت بیمه دی را توسعه خدمات الکترونیک عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تمام امور بیمه‌ای ایثارگران به‌صورت الکترونیک انجام می‌شود. همچنین مرکز ارتباط با شماره 1671 به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه مشاوره به ایثارگران است که در این مرکز پنج پزشک برای مشاوره به جانبازان 70 درصد و شیمیایی نیز حضور دارند.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به طراحی پورتال تخصصی درمان ایثارگران گفت: این سامانه طراحی‌شده و طی یک ماه آینده پیاده‌سازی می‌شود. حوزه درمان زنجیره‌ای است که بخشی از آن مربوط به شرکت‌های بیمه‌ای است و بیمه به‌عنوان یکی از نیازهای ضروری جوامع امروزی نقش مهمی در ایجاد آرامش در جامعه دارد.

توصیه‌ کرونایی بنیاد شهید به ایثارگران در شب یلدا

کشاورز با اشاره به مهیا شدن امکان صدور بیمه‌نامه‌های شخص ثالث برای ایثارگران به‌صورت اقساط گفت: در این طرح که پیش‌بینی می‌شود از هفته آینده آغاز شود، ایثارگران عزیزی که از بنیاد شهید و امور ایثارگران حقوق دریافت می‌کنند می‌توانند از این شرایط بهره‌مند شوند و تلاش می‌کنیم بخشی از فرایندهای این مسئله به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی ارائه شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمه ایثارگران ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران بیمه ایثارگران ویروس کرونا بنیاد شهید و امور ایثارگران مدیرعامل شرکت بیمه دی مراکز طرف قرارداد بنیاد شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی

اگر بتوانید کالای مورد نیازتان را به‌صورت اقساطی، بدون واسطه از فروشندگان معتبر محصولات دیجیتالی و لوازم خانگی بخرید چطور؟ آیا حاضر هستید وارد وب‌سایتی شوید که شما را با مجموعه‌ای از برندهای معتبر این محصولات آشنا می‌کند و با تیم پشتیبانی خود به شما کمک می‌کند تا بتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن کالای مورد نیازتان را خریداری کنید؟ اگر جواب شما بله است، این مقاله را از دست ندهید. در این مقاله قصد داریم به شما وب‌سایتی را معرفی کنیم تا خیالتان از بابت خرید محصولات لوازم دیجیتال و خانگی راحت شود و با همین مقدار پولی که الان دارید، خرید خود را انجام دهید.

با کالامارکت بیشتر آشنا شوید؟

کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاهی است که در آن تعداد زیادی از فروشندگان محصولات دیجیتال و خانگی انواعی از محصولات خود را به مشتریانی که به دنبال خرید اقساطی هستند و می‌خواهند کالاهای با کیفیتی را خریداری کنند، عرضه کرده‌اند. شما با مراجعه به کالامارکت می‌توانید به‌صورت اقساطی، همین الان کالای موردنظر خود را خریداری کنید. فرقی نمی‌کند که در کدام شهر از ایران هستید، بعد از خرید، کالای مورد نظرتان در سریع ترین زمان ممکن به در منزل شما ارسال میشود.

اگر نسبت به کیفیت محصولات عرضه شده در کالامارکت شک دارید، باید بدانید که محصولات ارائه شده در این وبسایت دارای گارانتی هستند. مزایای خرید از کالامارکت به این موارد محدود نمی‌شود در بخش بعدی مقاله به طور کامل مزایای خرید از این مارکت پلیس را معرفی می‌کنیم.

مزایای خرید از کالا مارکت اگر پول کافی برای خرید محصولات خانگی و دیجیتال مورد نیازتان را ندارید کالا مارکت برای شما مناسب است. بدون نیاز به ضامن تنها با داشتن چک صیادی بنفش می‌توانید وام بگیرید و کالای موردنظر خود را خریداری کنید و وام خود را در اقساط تعیین شده پرداخت کنید. برای بازپرداخت اقساط وام خود کمترین کارمزد برای شما در نظر گرفته می‌شود. بعد از دریافت کالای خریداری شده، ۷ روز امکان بازگشت کالا برای شما وجود دارد. تنوع محصولات دیجیتال و خانگی کالا مارکت شما را از سر زدن به وب‌سایت‌های دیگر بی‌نیاز می‌کند. وب‌سایت کالا مارکت دارای نشان اعتماد الکترونیک یا اینماد است و با خیال راحت میتوانید هزینه کالای موردنیازتان را از درگاه‌های بانکی این وب‌سایت بپردازید. در هر کجای ایران که باشید، بعد از خرید می‌توانید کالای خود را در منزل تحویل بگیرید. تمامی کالاهای ارائه‌شده در کالامارکت دارای گارانتی هستند تا مشتریان از خرید خود اطمینان کافی داشته باشند. اگر قبل از خرید، حین خرید یا حتی بعد از خرید سؤالی داشتید، میتوانید هفت روز هفته، از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، از راهنمایی تیم پشتیبانی کالامارکت استفاده کنید.

چه محصولاتی در کالامارکت به فروش می رسد؟

محصولات ارائه شده در کالا مارکت را می‌توان به چهار دسته زیر طبقه‌بندی کرد:

۱. لوازم خانه و آشپزخانه: اگر به دنبال تهیه جهیزیه هستید یا می‌خواهید وسایل خانه خود را تکمیل یا تغییر دهید، می‌توانید در کالامارکت انواعی از وسایل مختلف نظیر ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و فریزر، جاروبرقی، کولر گازی را که توسط شرکت‌های معتبری نظیر دوو، جی پلاس و اسنوا ساخته شده‌اند، تهیه کنید.

۲. کالاهای دیجیتال: اگر به دنبال خرید موبایل، لپ‌تاپ، هدفون، ساعت و مچ بند هوشمند و کنسول بازی آن‌هم به‌صورت اقساطی هستید، کالامارکت برای شما مناسب است.

۳. لوازم صوتی و تصویری: انواعی از برندهای مختلف تلویزیون، اسپیکر، ساندبار و بلندگو را می‌توانید در کالامارکت پیدا کنید.

۴. شمش و طلای گرمی: اگر به دنبال خرید شمش‌های طلای ۱۸ عیار در وزن‌های مختلف (بالای یک گرم) هستید، در کالامارکت تنوعی از این محصول را پیدا خواهید کرد.

چگونه از کالامارکت به صورت اقساطی خرید کنیم؟

برای خرید اقساطی کالاهای موجود در بازارگاه کالامارکت لازم است که مراحل زیر را طی کنید:

در ابتدا باید مراحل دریافت وام را از تأمین‌کننده اعتبار در وب‌سایت «مانیسا» طی کنید و وام موردنظر خود را با داشتن چک صیادی بنفش دریافت کنید. سپس باید وارد سایت کالامارکت شوید و با وارد کردن شماره تلفن همراه خود ثبت‌نام را انجام دهید. در مرحله بعد می‌توانید کالای موردنظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید. در هنگام انتخاب شیوه پرداخت باید پرداخت اعتباری را انتخاب کنید. جمع بندی

اگر می‌خواهید کالاهای دیجیتال و لوازم خانگی موردنظر خود را به‌صورت اقساطی خریداری کنید، به کالامارکت مراجعه کنید. کالامارکت یک مارکت پلیس یا بازارگاه فروش محصولات با کیفیت خانگی و دیجیتال است. در این وب‌سایت فروشندگان معتبر محصولات متنوعی از کالاهای خود را به دست مشتریان میرسانند. داشتن پشتیبانی از ساعت ۹ صبح تا ۱ بامداد، ضمانت هفت روزه برای بازگشت کالا، گارانتی و نماد اعتبار الکترونیک خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن راحت می‌کند.

کد خبر 848639

دیگر خبرها

  • ۴۵ روز تا ۶ ماه حبس برای خرید و فروش امتیاز طرح نهضت ملی مسکن پرند
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • مقایسه پوشش‌های بیمه شخص ثالث در شرکت‌های مختلف در سال ۱۴۰۳
  • کالامارکت چیست؟ مارکت پلیس فروش اقساطی کالای دیجیتال و لوازم خانگی
  • بیمه‌ دیگر در عوارضی آزادراه‌ ها نمی‌ماند
  • فراهم شدن امکان نامنویسی غیرحضوری افراد تبعی بیمه‌شده و مستمری‌بگیر اصلی
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود