Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) گفت: یک دستگاه تبلت برای دانش آموز نیازمند بیله سواری به همت اعضای این کانون اهدا شد.

«توحید کوهن پور» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: یک دستگاه تبلت برای دانش آموز نیازمند بیله سواری به همت اعضای این کانون اهدا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) تصریح کرد: این تبلت از نوع آی تاچ است که به مبلغ چهارده میلیون ریال خریداری و در اختیار این دانش آموز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی یادآور شد: این حرکت فرهنگی و خداپسندانه در راستای کمک به این دانش آموزان برای استفاده از امکانات فضای مجازی برای پیشرفت دروس است تا زمینه رشد فرزندان ایران اسلامی را فراهم کرده باشیم.

 

کوهن پور اظهار داشت: از همه خیرین دعوت می شود تا با مشارکت در چنین طرح های انساندوستانه از دانش آموزان نیازمند به تبلت و گوشی حمایت کنند زمینه پیشرفت تحصیلی آنها نیز فراهم شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علمداران ابوالفضل (ع) تاکید کرد: این حرکت خیرخواهانه در راستای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» صورت گرفت و امیدواریم بتوانیم فعالیت های اجتماعی، فرهنگی و هنری این کانون را به خوبی در این طرح به نمایش بگذاریم.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: تهیه تبلت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل دانش آموز نیازمند اردبیل دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، ادنا قانونی دانش آموز مدارس الغدیر کیش در رده سنی جوانان رتبه اول رشته پدل برد مسابقات استندآپ پدل برد و پدل بردینگ بانوان را کسب کرد.

این مسابقات از سوم اردیبهشت آغاز شد و تا هفتم اردیبهشت با شرکت ۱۲۰ ورزشکار کشور به میزبانی جزیره کیش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • چرا ادارات دولتی خود را در مسئله حجاب مسئول نمی‌دانند؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم‌افزایی دستگاه‌های مسئول است
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • جلوگیری از تخلفات ساختمانی نیازمند هم افزایی دستگاه‌های مسئول است