Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@00:22:32 GMT

اخبار نیروی انتظامی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۸۵۲۹

اخبار نیروی انتظامی

اخبار نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مورخه ۲دیماه

دستگيري سارق سیلندرهای گاز در "زابل"

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگيري زن سارقی خبر داد که با شگردی خاص اقدام به سرقت سلیندرگاز از منازل شهروندان می کرد.
سرهنگ "احمدثمره حسینی" درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیلندر گاز از حیاط منازل مسکونی در خیابان های"کارگر" و "شهید میر حسینی"  زابل با شگردهايی مشابه، رسيدگي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران کلانتری 11  این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران دایره تجسس كلانتري 11 با جمع آوري سرنخ های موجود زن سارقی را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی او را با کمک مأموران نسوان شهرستان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زابل تصریح کرد: متهم 33ساله در مواجه شدن با ادله و مستندات پليس، به ناچار لب به اعتراف گشود و به 5 فقره سرقت سیلندرگاز از منازل شهروندان در سطح شهرستان زابل اعتراف كرد.
سرهنگ ثمره حسینی در پايان با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضایی از شهروندان خواست به هشدارهای پلیس در خصوص مسائل ایمنی پیشگیری از سرقت توجه کنند و در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند .

 

کشف نوشابه های انرژی زای قاچاق


فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار از کشف یک هزار 860 بطری نوشابه انرژی زای قاچاق در بازرسی از یک دستگاه پژو 405 خبر داد.
سرهنگ "حمید نوری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران یگان تکاوری 110 در حین گشت زنی در محور "نیکشهر- ایرانشهر"  به یک دستگاه پژو 405 مشکوک شدند.
وي اظهار داشت: ماموران پس از متوقف کردن خودرو، در بازرسی از آن یک هزار و 860 بطری نوشابه انرژی زای  قاچاق با مارک های مختلف را که فاقد هرگونه مجوز حمل بودند کشف کردند.
فرمانده قرارگاه عملیاتی انتظامی عمار افزود: ارزش این محموله بر اساس نظر کارشناسان اداره گمرک 350 میلیون ریال برآورد شده که در این رابطه خودرو توقیف و فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ نوری خاطر نشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت در کشور است و بر اساس وظایف ذاتی رزمندگان یگان های تکاوری با پدیده قاچاق برخورد قانونی خواهند نمود.

پایان پیام/291

منبع: شبستان

کلیدواژه: هشدارهای پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از شناسایی و توقیف یک دستگاه خودوری سمند تاکسی حامل سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا شائینی ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی پاسگاه قلعه نو خرقان این شهرستان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو سمند تاکسی شوتی مشکوک شده و دستور توقف دادند. 

وی افزود: مأموران انتظامی پاسگاه، خودرو تاکسی را که از استان گلستان عازم یکی از استان‌های جنوبی کشور بود را متوقف و در بازرسی از آن ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق کشف کردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود ارزش این محموله قاچاق کشف شده را ۶۰۰ میلیون ریال عنوان کرده و اظهار داشت: در این رابطه ۲ متهم دستگیر که پس از تکمیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد. 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: توقیف اتوبوس حامل ۱۱ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ریگان کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • ۱۱۰۰۰ قلم داروی غیرمجاز در بجنورد کشف شد
  • توقیف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در تنکابن
  • هندوانه با طعم تریاک
  • ۲۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق در تاکسی
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • دستگیری زوج سارق دلار اتباع خارجی در چالوس