Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شهر: شهرداری منطقه 17 برای جمع‌آوری گود پرخطر قراگوزلو و تاورکرین آن در حال پیگیری از طرف مرجع قضایی است. همچنین در نزدیکی این گود، گود دیگری وجود دارد که ایمن سازی آن در حال انجام است.
داود لطفی، شهردار منطقه 17 در گفتگو با خبرنگار شهر درباره گودهای پرخطر در این منطقه گفت: چهار گود رها شده در منطقه وجود داشت که سه مورد آن در حال ایمن سازی است و یک مورد نیز در مراحل اخطار قانونی قرار دارد تا از طرف مرجع قضایی برای ورود شهرداری به آن حکم صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: این گود پرخطر در ناحیه یک که به گود قراگوزلو معروف است و حدود 6 سال است که رها شده، در حال حاضر دغدغه اصلی شهرداری منطقه درحوزه گودهای پرخطر منطقه است که در محله یافت آباد، پشت یک مرکز تجاری واقع شده و ابعاد آن تقریبا سه برابر گود مقدم است.
او با بیان اینکه هر سال یک سری تاییدیه از طرف مالک این گود به شهرداری ارائه می شد، عنوان کرد: یک تاورکرین در این گود وجود دارد که چندین سال است برافراشته شده، بر همین اساس برای جمع‌آوری تاورکرین و گود در حال پیگیری از طرف مرجع قضایی هستیم. همچنین در نزدیکی این گود، گود دیگری وجود دارد که البته ایمن سازی آن در حال انجام است.
به گفته لطفی، علاوه بر این در ناحیه یک، گودی معروف به 137 وجود داشت که شهرداری منطقه در ماه‌های گذشته و قبل از حادثه گود مقدم آن را پر کرده است. شهردار منطقه 17 با بیان اینکه گود مقدم با ارتفاع 23 متری گود رها شده نبود و کارگاه آن فعال بود ادامه داد: اما به لحاظ اینکه این گود در طراحی و یا اجرا مشکلی داشته، یک هیات پنج نفره از کارشناسان رسمی قوه قضاییه در حال بررسی موضوع هستند.
او درباره نقش شهرداری در این باره توضیح داد: قبل از اینکه شهرداری جوازی را در زمینه جواز های خاص صادر کند، نقشه و صلاحیت مجری و ناظر توسط سازمان نظام مهندسی تایید می شود بنابراین از این منظر سازمان نظام مهندسی با توجه به خاص بودن جواز تاییدیه‌های اولیه را صادر می‌کند که بر اساس آن شهرداری در تاییدیه اولیه طراحی جواز و در تاییدیه دوم اجازه شروع عملیات ساخت و ساز را صادر می کند.
لطفی با بیان اینکه گود دیگری در خیابان زمزم در ناحیه 2 وجود دارد که در آن باید 6 طبقه منفی اجرا می شد، گفت: بعد از حادثه گود مقدم توانستیم با مذاکره با مالک گود خیابان زمزم و توضیح اینکه شرایط توپوگرافی محدوده آن پروژه به گونه‌ای است که غیرقابل پیش‌بینی است و امکان بروز خطر و سستی خاک در آن بالا است رضایت او را برای کم کردن دو طبقه جلب کنیم.
شهردار منطقه 17 در پایان یادآور شد: سایر گودهای منطقه کارگاه فعال دارند و رها شده نیستند و علاوه بر این، نواحی مختلف وضعیت گودهای عمیق را بررسی و ضوابط را به صورت دقیق مورد بررسی قرار می دهند.
خبرنگار: علی سی پی

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرجع قضایی آن در حال گود مقدم منطقه 17 رها شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جامعه پزشکی با حضور رئیس کل سازمان نظام پزشکی و رئیس سازمان بازرسی کل کشور، روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن کنفرانس سازمان نظام پزشکی برگزار شد.

در این جلسه، ذبیح الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اشاره به جایگاه مهم جامعه پزشکی در حفظ سلامت جامعه و خدمت به مردم، بر حفظ کرامت جامعه پزشکی و پاسداشت نیروی انسانی در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی با اشاره به وضعیت دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K، گفت: جامعه پزشکی کشور جزو قشرهای تخصصی مرجع و خدمتگذار کشور است که لازم است ضمن رعایت اخلاق پزشکی و حرفه‌ای و ارتقای توان علمی خود، همچنان در منطقه و دنیا افتخار آفرین باشد.

خدائیان افزود: رسیدگی‌به وضع دستیاران رشته‌های تخصصی و متخصصین طرحی ضریب K باید از اولویت‌های حوزه بهداشت و درمان کشور باشد.

وی همچنین نسبت به پیگیری جدی مطالب مطرح شده توسط رئیس کل سازمان نظام پزشکی تاکید کرد.

در ادامه این جلسه، محمد رئیس زاده رئیس کل سازمان نظام پزشکی ایران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت جامعه پزشکی و چالش‌های پیش روی آن در آینده، وضعیت نیروهای تخصصی و طرحی را تشریح کرد و خواستار رسیدگی به نارسایی‌های مرتبط با این حوزه به ویژه در زمینه اقتصاد سلامت، زیرساخت‌های تأمین و آموزش نیروی تخصصی برای کشور به خصوص شرایط رزیدنتی و نیروهای طرحی شد.

وی همچنین نسبت به پیگیری ویژه پرونده‌های اخیر و نیز برخی برخوردهای صورت گرفته با اعضای جامعه پزشکی در برخی استان‌ها و مطب‌ها تاکید کرد.

کد خبر 6092115 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • دیدار مردمی مدیرکل ارتباطات قوه قضائیه در بندرعباس
  • شناسایی ۱۰ ساختمان بسیار پرخطر و ناایمن در اراک
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق