Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@23:43:46 GMT

اعلام برگزیدگان جشنواره کتابخوانی رضوی همدان

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۸۶۹۲

ایسنا/همدان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از برگزاری اختتامیه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و اعلام برندگان استانی و کشوری خبر داد و به معرفی برگزیدگان ملی و استانی پرداخت.

عاطفه زارعی با بیان اینکه دهمین جشنواره کتابخوانی رضوی از اول اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۵ مرداد ماه برگزار شد، افزود: این برنامه به صورت کاملاً الکترونیک برگزار شد و نیاز به هیچ گونه مراجعه حضوری به کتابخانه‌ها نداشت به طوریکه هم فایل الکترونیکی کتاب‌ها در دسترس همگان قرار گرفت و هم مسابقه در سایت samakpl.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir و به طور الکترونیکی برگزار شد.

وی تصریح کرد: ۴۲ هزار و ۴۴۳ نفر از استان همدان در این جشنواره شرکت کردند که نسبت به سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی با کاهش مواجه شد.

زارعی با بیان اینکه در سال گذشته ۶۲ هزارو ۵۰۰ نفر در نهمین دوره جشنواره شرکت کردند، ادامه داد: از این تعداد ۳۲ هزار نفر به صورت الکترونیکی شرکت کردند و مابقی با مراجعه به کتابخانه‌ها و دریافت پاسخ نامه‌های کتبی در این رویداد حضور به هم رساندند بنابراین تعداد افرادی که به صورت غیرحضوری در جشنواره شرکت کردند نسبت به سال گذشته  ۱۰ هزار نفر افزایش یافت.

وی با اشاره به اینکه اختتامیه جشنواره رضوی به علت شیوع بیماری کرونا به صورت غیرحضوری و در جوار حرم حضرت معصومه(ص) در قم برگزار شد، گفت: در این دوره از جشنواره رضوی چهار برنده کشوری از استان همدان معرفی شد که از آنها تقدیر به عمل آمد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان اظهار کرد: «زهرا رضیئی» از به عنوان برگزیده ملی بخش پویش بزرگسال، «طاهره جمشیدی‌وحدت» برگزیده ملی در بخش خانوادگی، «آناهیتا زمردی» برگزیده ملی در بخش نوجوان و «محدثه صالحی» به عنوان برگزیده ملی در بخش روزنامه دیواری کودک معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، وی همچنین یادآور شد: ۳۰۶  نفر در این دوره از جشنواره موفق به کسب رتبه برتر در سطح استان شدند که جوایز آنها از طریق کتابخانه‌ها تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کتابخانه های عمومی کتابخانه ها برگزیده ملی استان همدان شرکت کردند برگزار شد سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت

برگزیدگان بخش‌های کاریکاتور، شعر طنز، داستان کوتاه طنز، نثر طنز و طنز چندرسانه‌ای هشتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» معرفی شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نفرات اول تا سوم برگزیدگان پنج بخش اصلی جشنواره «طنزپهلو» اعلام و تقدیر شدند.

اسامی برگزیدگان هشتمین دوره جشنواره «طنزپهلو» به شرح زیر است:

در بخش داستان طنز: 

ایمان ابیلی جایزه نفر چهارم، تقدیرنامه و جایزه دو میلیون تومانی را به خود اختصاص داد.

جایزه نفر سوم این بخش که تقدیرنامه،تندیس جشنواره و ۵ میلیون تومان بود به وحید حاج سعیدی از استان گلستان رسید.

نفر دوم مریم ابراهیمی از قم بود که جایزه ۷ میلیون تومانی این بخش را دریافت کرد و جایزه اصلی این بخش که تقدیرنامه، تندیس و جایزه ۱۰ میلیون تومانی بود به سعید قلی‌زاده از آذربایجان شرقی رسید. 

در بخش شعر طنز: 

علی سلیمیان از اصفهان در رتبه چهارم قرار گرفت. علی‌اکبر مدرس‌زاده از استان البرز در رتبه سوم، سعید زینلی‌زاده از کرمان در رتبه دوم و محمدحسن صادقی از تهران در رتبه اول قرار گرفت.

در بخش نثر طنز: 

افشین محمدی از کرمانشاه در رتبه چهارم، محمد زندی از تهران در رتبه سوم، محمدرضا زروندی از قم در رتبه دوم، عباس احمدی از قم در رتبه نخست قرار گرفتند.

در بخش کاریکاتور و کارتون: 

محمدعلی رجبی از اصفهان در رتبه چهارم، سالار عشرت‌خواه از آذربایجان شرقی در رتبه سوم، حسن امیدی از تهران در رتبه دوم، هیبت احمدی در رتبه اول قرار گرفتند.

در بخش طنز چندرسانه‌ای: 

سیدمحمد جواد کیش‌بافان از خراسان رضوی در رتبه چهارم، محمدمهدی رضایی از خراسان رضوی در رتبه سوم، مصطفی صاحبی از تهران در رتبه دوم و سیدحمید علیزاده از خراسان رضوی در رتبه قرار گرفتند.

در پایان مراسم رسول نجفیان و ناصر وحدتی (خواننده محلی) چند قطعه موسیقی اجرا کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشارکت ۳۱ استان کشور در دومین دوره جشنواره ملی دوست من کتاب
  • شماره هجدهم کتاب هدهد سفید در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • جشنواره طنز و رسانه برگزیدگانش را شناخت
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • اختتامیه دومین جشنواره ملی «دوست من کتاب» در همدان
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه
  • همدان میزبان جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی می شود