Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعودیان راد از حمایت ۷۶۹ نفر ایتام استان سمنان در قالب طرح‌های کمیته امداد و بخش‌های مختلف خبردادوگفت:متوسط کمک ماهانه به ایتام استان ۸۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محسن مسعودیان راد» در نشست با مدیرکل مددکاری کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه ۷۶۹ نفر از ایتام تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان هستند گفت: تأمین نیازهای امروز و آینده آنان نیاز به برنامه‌ریزی دارد که با حمایت ادامه‌دار حامیان امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با بیان اینکه شعار فقر زدایی باید با تدابیر فقر زدایی همراه باشد که در این راستا اقدامات خوبی در سطح استان صورت گرفته که یکی از آنان کمک گرفتن از ظرفیت‌های مردمی است اضافه کرد: کمیته امداد باید مردمی و خدمات آن یکپارچه شود.

 

وی رفع نیازهای ضروری ایتام در کنار توانمندسازی آنان را امری مهم عنوان کردوافزود: کمیته امداد با مشارکت خیران گام بزرگی در این راستا برداشته است.

 

مسعودیان راد تصریح کرد: نیازهای خانواده ایتام در سرفصل‌های مختلف مسکن، اشتغال، فرهنگی، تحصیل، درمان و سایر موارد حمایتی شناسایی شده است و در حال حاضر کمیته امداد استان سمنان با تهیه فهرست نیازمندی‌ها درصدد رفع نیازهای ضروری ایتام است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با بیان اینکه پویش ایران مهربان به حوزه مددکاری با هدف توانمندی ایتام گره خورده است اضافه کرد: امروز هر چه قدر درآمد خانواده‌های اکرام افزایش یابد اما مدیریت نباشد بدون فایده است.

 

وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد از ایتام پسر و ۵۵ درصد دختر هستند، تصریح کرد: در این استان بیش از ۲۶ هزار کارمند رسمی و غیررسمی وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای حمایت هرچه بیشتر از فرزندان ایتام و محسنین بهره برد.

 

مسعودیان راد با بیان اینکه میانگین کشوری کمک به ایتام ۴۰۰ هزار تومان برآورد می‌شود در حالی که این میزان در سطح استان سمنان ۸۰۰ هزار تومان است تاکید کرد: از سوی دیگر باید گفت تعداد ایتام در حال کاهش اما تعداد فرزندان محسنین رو به افزایش است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان با اعلام این مطلب که تنها نباید از جنبه مالی حامیان بهره برد زیرا حامیان ما توان‌های متعددی دارند افزود: برای تمام ایتام نیازسنجی شده تا بتوانیم به توان ایتام گره بزنیم و این یعنی مردمی کردن کار کمیته امداد که در سطح استان در حال انجام است.

 

مسعودیان راد یاد آورشد: علاقه‌مندان به حمایت از فرزندان اکرام می‌توانند به سایت ekram.emdad.ir مراجعه و کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنند، پس‌ازآن کد فعال‌سازی برای آن‌ها ارسال می‌شود و شماره کارت ۱۶ رقمی نیز در اختیار فرد قرار می‌گیرد تا وجه مدنظر خود را به این شماره‌حساب واریز کنند؛ لازم به ذکر است که به‌محض واریز حمایت نقدی، مبلغ مستقیم و بدون واسطه به‌حساب فرزند مشمول طرح منتقل می‌شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان افزود: همچنین افراد می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۳ در طرح اکرام ایتام مشارکت و با حمایت مادی و معنوی از ایتام تحت حمایت کمیته امداد در این امر خیر مشارکت کنند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت از فرزندان اکرام ایتام استان سمنان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان سمنان استان سمنان مسعودیان راد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود

سید محمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود گفت: در این جشنواره در مقطع متوسطه ۴۰۰ دانش آموز در قالب ۲۰ تیم و در مقطع ابتدایی هزار دانش آموز در قالب ۴۰ گروه با هم رقابت کردند.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و کمک به شکوفایی استعداد دانش آموزان عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • توزیع رایگان تخم نوغان بین مددجویان کمیته امداد گیلان
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند