Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@13:50:38 GMT

بخشش قاتل پای چوبه دار درگچساران

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۸۹۵۵

بخشش قاتل پای چوبه دار درگچساران

اولیای دم با گذشت در پای چوبه دار، به جوان ۲۶ساله محکوم به قصاص، زندگی دوباره بخشیدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ با تدبیر دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران،طی نشستی با حضور روحانیون سادات بزرگان و ریش سفیدان و متنفذین و اعضای شورای حل اختلاف و سفیران صلح، قاتلی از پای چوبه دار نجات یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین محمد صدرا ادیبان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در این نشست از حضور امام جمعه شهرستان تشکر و اظهار کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی امام جمعه شهرستان گچساران و اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح و صرفنظر اولیاء دم از اجرای قصاص نفس، قاتلی از پای چوبه دار، پس از ۶ سال در لحظات آخر اجرای حکم قصاص نفس، از پای چوبه دار نجات یافت.   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران در ادامه ضمن تشکر از امام جمعه گچساران اظهار کرد: در این نشست حجت الاسلام و المسلمین حجازی امام جمعه محترم، به بیان اهمیت صلح و سازش و گذشت در اسلام از منظر آیات کلام حق و احادیث و روایات اشاره کردند.   ادیبان در زمینه افزود: این قتل در سال ۱۳۹۴ رخ داد که قاتل و مرحوم مهرعلی سهراب، رابطه فامیلی داشتند.   وی افزود: اولیای‌دم پس از گذشت سال‌ها و تقاضای اجرای حکم قصاص نفس را نمودند.   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران بیان کرد: با توجه به اینکه با میانجیگری امام جمعه شهرستان ،اعضای شوراهای حل اختلاف و سفیران صلح امروز در زندان شهر گچساران، اولیای دم از حق قانونی خود در اقدامی خیرخواهانه از قصاص قاتل که جوان ۲۶ ساله بود، گذشتند و زندگی دوباره ای به وی بخشیدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نجات قاتل دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گچساران پای چوبه دار امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۸۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد

در پی وقوع حادثه مسمومیت تعدادی در مهمانی خانوادگی و فوت یک پزشک، معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و سرپرست دادسرای جنایی و جرائم امنیتی شیراز از تشکیل پرونده قضایی و ورود قاضی ویژه قتل استان به حادثه مذکور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، افشین محمدی دره‌شوری با بیان اینکه در جریان این پرونده تاکنون سه نفر از عوامل مرتبط با حادثه مسمومیت افراد حاضر در این مهمانی در بازداشت به سر می‌برند، اظهار کرد: دیگر عوامل، مسببان و معاونان احتمالی جرم نیز تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

وی افزود: در این حادثه در مجموع شش نفر دچار مسمومیت شده‌اند و از این تعداد یک نفر فوت شده و سایر افراد پس از اقدامات پزشکی در ساعات اولیه حادثه از بیمارستان مرخص شده‌اند.

معاون دادستان شیراز با کذب خواندن بخشی از اطلاعات و حاشیه‌های غیر موثق انتشار پیدا کرده در فضای مجازی تأکید کرد: برخی مطالب منتشر شده گمانه‌زنی و اطلاعات فاقد اعتبار است و تنها دستگاه‌های متولی و مسئول با در نظر گرفتن حقوق شهروندی افراد و وضعیت تحقیقات پرونده اجازه ارائه اطلاعات را دارند.

کد خبر 749060

دیگر خبرها

  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • بخشش عجیب‌ در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان؛ مقتول، قاتلش را بخشید
  • وقتی مقتول دستور بخشش قاتلش را داد!
  • عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی