Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوطالب قزل‌سفلو روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار امیدواری کرد که از ظرفیت مجازات‌های جایگزین حبس بیش از گذشته در غرس نهال و نگهداری عرصه های منابع طبیعی استفاده شود.

گلستان ۴۵۲ هزار هکتار عرصه جنگلی و ۸۶۲ هزار هکتار عرصه مرتعی دارد.

اداره‌کل منابع طیبعی و آبخیزداری گلستان امسال طرح‌های نهال‌کاری در ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار مرتع در قالب مقابله با بیابان‌زایی، هزار هکتار اصلاح و احیای مرتع، ۹۰۰ هکتار بوته کاری مرتع به صورت مشارکتی،۲ هزار و ۴۰۰ هکتار توسعه زراعت چوب با مشارکت کشاورزان، ۳۶۴ هکتار توسعه و احیای جنگل و ۱۰۰ هکتار جنگل‌کاری اقتصادی را با مشارکت بخش خصوصی در دست اجرا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری گلستان نیز گفت: مسوولان منابع طبیعی استان با استقبال از حکم متهمان مجازات های جایگزین حبس برای خدمات عمومی مانند کاشت نهال، پاکیزگی جنگل ها و محیطبانی، خواستار بهره مندی بیشتر از ظرفیت این متهمان در منابع طبیعی هستند.

هادی هاشمیان افزود: پارسال هفت هزار و ۳۰۰ اصله نهال توسط محکومان جایگزین حبس در جنگل ها و مراتع استان کاشته شد.

وی گفت: مطابق حکم دادگاه، محکومان بین سه تا پنج سال مسوولیت آبیاری و نگهداری از این نهال ها را برعهده دارند.

رییس کل دادگستری گلستان افزود: از همکاری دستگاه های پذیرنده محکومان جایگزین حبس استقبال کرده و این تعامل دو سویه علاوه بر کمک به اجرای بهتر این قانون که در راستای اصلاح مجرمان است، از آسیب های اجتماعی ناشی از زندان جلوگیری می کند.

وی با اشاره به این که دادگستری گلستان پیشرو صدور حکم جایگزین حبس در کشور است، تاکید کرد: در جرایم خشن و جرایمی که پای جان، مال و ناموس مردم و امنیت جامعه در میان است نگاه قانونگذار و رویکرد قضات، سخت گیرانه است.

برچسب‌ها اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گلستان دادگستری گلستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری گلستان دادگستری گلستان اخبار کنکور دادگستری گلستان منابع طبیعی جایگزین حبس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۰۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،موسی مقیمی معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری  اظهار کرد: در بحث حفاظت طی ۱۲ ماهه سال گذشته طی ۱۱۵فقره انجامدعملیات آزادسازی مساحت ۳۷۰ هکتار از جنگل‌های استان مازندران به طبیعت برگشت.

وی افزود: در بحث رفع تبصره براساس تبصره ذیل ماه ۵۵، ۸۵۶ فقره به مساحت ۲۱۴ هکتار از اراضی جنگلی صورت گرفت.

معاون حفاظت اداره کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه ساری با اعلام اینکه کشفیات چوب الات در طول ۱۲ ماهه یک‌هزار و ۵۰۰ فقره بوده است، گفت: در این زمینه خودروهای توقيف شده هم پس از سیر مراحل قضایی و قانونی آزاد شدند.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۳۷۰ هکتار از اراضی جنگلی مازندران به طبیعت
  • پویش کاشت هزار و ۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • ماجرای قطع ۴۰ درخت در نوشهر
  • دست سودجویان از ۱۱ هکتار زمین‌های ملی شاهرود کوتاه شد
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • رفع تصرف ۲۰ هکتار از اراضی ملی در شهرستان طارم
  • رفع تصرف یک هکتار از اراضی ملی بابل