Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:46:56 GMT

شیخ دیاباته همچنان دور از تمرین گروهی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۹۱۰۸

مهاجم اهل مالی استقلال هنوز شرایط شرکت در تمرین گروهی را ندارد

شیخ دیاباته امروز هم به صورت اختصاصی تمرین کرد.

به گزارش طرفداری، شیخ دیاباته بازیکنی است که به دلیل مصدومیت چند هفته از بازی های لیگ را از دست داده و هنوز نتوانسته گلی به نام خود ثبت کند.

دیاباته چند روزی است که به تمرینات استقلال برگشته ولی هنوز شرایط شرکت در تمرین گروهی را ندارد و به صورت اختصاصی تمرینات خود را ادامه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیاباته امروز هم شرایط شرکت در تمرین گروهی استقلال را نداشت اما کادر پزشکی استقلال در تلاش هستند تا او را آماده بازی با گل گهر کنند.

 

همچنین بخوانید:

درخواست شیخ دیاباته از استقلالی ها؛ خانواده ام را به ایران بیاورید

گزارش تمرین استقلال؛ بازگشت عارف غلامی در روز تولد مدد جباری

شیخ دیاباته: هیچ چیزی برای من مثل شادی هواداران استقلال شیرین نیست

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تمرین گروهی شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی جم در همایش بزرگ ایمنی و در جمع مدیران، کارشناسان و تکنسین‌های حوزه بهره برداری با تاکید بر ضرورت رعایت ایمنی فردی و گروهی، افزود:بستن کمربند ایمنی در هنگام صعود از تیر برق، بررسی فرسودگی پایه‌ها پیش از صعود و به کارگیری لوازم ایمنی از مهم‌ترین اقداماتی است که می‌بایست موردتوجه قرار گیرد.


وی اضافه کرد: در سال گذشته ۴.۵ میلیارد تومان برای خرید لوازم فردی و گروهی هزینه شد و به تعداد هر برق کارشبکه چهار دست لباس کار توزیع شد.


این مسئول یادآور شد: محیط کارگاهی به محض خروج از خودرو ایجاد شده و مکلف هستید که کلاه و دستکش را به عنوان یک ابزار ایمنی فردی مورد استفاده قرار دهید.


وی خاطرنشان کرد: کارت ایمنی روی خودرو‌های عملیاتی نیز باید روزانه توسط گروه عملیاتی تکمیل و توسط مدیران مربوطه رویت و به امضا برسد.


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اظهار کرد: رعایت موارد ایمنی، صرفا برای حفاظت شما است و حفظ نیروی انسانی به عنوان یک ارزش سازمانی برای ما در صنعت برق دارای اهمیت بسزایی است.

دیگر خبرها

  • باشگاه پیشنهاد سرمربی را پذیرفت/ تمرین استقلال با حضور هواداران
  • تمرین استقلال با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • تمرین جمعه استقلال با حضور تماشاگران
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • تمرین تیم فوتبال تراکتور پیش از دیدار با استقلال
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • تمرین، تمرکز، انگیزه: خالدآبادی آماده اولین حضور!