Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-06@16:33:40 GMT

ممنوعیت تردد خودروها همچنان برقرار است؟

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۹۴۰۸

ممنوعیت تردد خودروها همچنان برقرار است؟

رویداد۲۴ سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به هشدار هواشناسی در سطح نارنجی اظهار کرد: این هشدار از چهارشنبه سوم دی ماه شروع می‌شود و تا شنبه ششم دی ماه ادامه دارد. بر اساس این هشدار سازمان هواشناسی بارش برف، کولاک در جاده‌ها پیش بینی می‌شود که این پدیده‌ها، مه گرفتگی و کاهش دید را به دنبال دارد.

وی افزود: وقوع این مخاطره‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، زنجان، چهار محال و بختیاری، قم، گیلان، مازندران، شمال فارس، خراسان رضوی، خراسان شمالی، لرستان، قزوین، همدان، مرکزی، خراسان جنوبی، گلستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات استان‌های البرز و تهران گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به رانندگان توصیه کرد: اگر قصد سفر در مواقع بارانی و برفی را دارند حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند و لوازم گرم در خودرو به همراه داشته باشند.

وی گفت: وضعیت ترافیکی جاده‌ها در کشور عادی است و فقط در جاده‌های ورودی شهر تهران بار ترافیکی صبحگاهی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: پینشهاد پلیس برای برای تغییر ساعت محدودیت تردد شبانه

سرهنگ شیرانی گفت: امروز هم تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب الی ۴ صبح در شهرهای گروه نارنجی ممنوع است.

وی تصریح کرد: ورود پلاک‌های غیربومی و خروج پلاک‌های بومی از شهرهای گروه‌های نارنجی ممنوع است. این طرح تا اطلاع ثانوی ادامه داشته و هر گونه تغییر وضعیت پس از جلسات ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: رانندگان بدانند در صورت تردد غیر مجاز خودروهای شخصی در معابر شهری نیز در ساعات ممنوعه تخلف شأن توسط دوربین‌های ثبت تخلف ثبت و جریمه صادر می‌شود.

سرهنگ شیرانی در پایان با اشاره به تصادف زنجیره‌ای در استان خوزستان گفت: در ساعت ۱۰.۴۵ دقیقه روز گذشته در محور اهواز-شوش کیلومتر ۵۰ یک تصادف خسارتی مابین وانت پیکان با احشام به دلیل عدم توجه به جلو رخ می‌دهد که در ادامه، ۱۳ خودروی دیگر هم تصادف می‌کنند و باعث به وجود آمدن یک تصادف زنجیره‌ای می‌شود.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 محدودیت های کرونایی محدودیت تردد ویروس کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ احسان مؤمنی، در خصوص محدودیت‌های اعمال شده در اطراف میدان صادقیه گفت: با توجه به سالروز شهادت امام جعفر صادق و مراسمی که در این میدان برگزار می‌شود برای هرچه بهتر برگزاری مراسم و عزاداری محدودیت‌های به اجرا درآمده است.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بزرگراه اشرفی اصفهانی مسیر شمال به جنوب از خیابان سازمان آب محدودیت اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در خیابان آیت الله کاشانی در مسیر شرق به غرب از میدان صادقیه از بلوار ابوذر محدودیت برقرار شده است.

سرهنگ مؤمنی گفت: شهروندانی که در محور آیت الله کاشانی در حرکت هستند قبل از اینکه به خیابان ابوذر برسند می‌توانند از خیابان سلیمی جهرمی و معابر پیرامونی استفاده کنند.

وی افزود: در مسیر شمال به جنوب هم قبل از رسیدن به خیابان سازمان آب می‌توانند از معابر تعبیه شده برای تغییر مسیر استفاده کنند.

سرهنگ مؤمنی گفت: این مراسم تا بعد از نماز ظهر و عصر ادامه خواهد یافت و محدودیت‌های ترافیکی نیز تا پایان مراسم و تخلیه معابر از شهروندان ادامه خواهد یافت.

کد خبر 6096218

دیگر خبرها

  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • سهم ۴۹ درصدی شهر کرمان در تصادفات فوتی درون شهری
  • عکس| خسارت های شدید بارش تگرگ به خودروها در یک شهر ایران
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • تردد تهرانی‌ها در این مسیرها ممنوع/ اعلام مسیرهای جایگزین
  • ممنوعیت‌های تردد درمحدوده صادقیه برای برگزاری مراسم سوگواری امام صادق(ع)/اعلام مسیرهای جایگزین
  • محدودیت‌های تردد در معابر تهران به مناسبت شهادت امام صادق (ع)
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران به دلیل گل و لای
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران