Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-05@17:05:05 GMT

جمعه، آخرین مهلت واریز آورده مسکن ملی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۹۵۰۱

جمعه، آخرین مهلت واریز آورده مسکن ملی

 محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در برنامه زنده شبکه خبر درباره آخرین وضعیت ثبت نامی‌های طرح اقدام ملی مسکن که آورده‌های نقدی اولیه را واریز نکرده اند، اظهار داشت: قرار بود تا پایان آذر ماه امسال، مهلت واریز آورده‌های نقدی متقاضیان به اتمام برسد، ولی به دلیل شرایط اقتصادی خانوار‌ها در دوران کرونا، تا ۵ دی ماه (شنبه هفته آینده) این مهلت تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در طرح اقدام ملی مسکن قرار است برای ۴۰۰ هزار خانوار شهری ساخت و ساز صورت گیرد که ۱۰۰ هزار واحد آن در بافت فرسوده و نوسازی این بافت هاست و ۳۰۰ هزار واحد دیگر در شهر‌های جدید و سایر مناطق شهری قرار است احدث شود.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تصریح کرد: اگر متقاضیانی که در این طرح ثبت نام کرده و شرایط آن‌ها برای دریافت مسکن از طرح اقدام ملی، تأیید شده است، در صورتی که تا ۵ دی ماه آورده‌های نقدی را واریز نکنند، از این طرح خارج و با لیست ذخیره جایگزین خواهند شد.

به گفته محمودزاده، لیست ذخیره طرح اقدام ملی مسکن، ۱۶۰ هزار نفر است و از ۵ دی ماه، افراد حاضر در لیست ذخیره که می‌توانند جایگزین شوند، معرفی خواهند شد.

وی تأکید کرد: مهلت اعلامی اصلا تمدید نخواهد شد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر مسکن مسکن ملی پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت نقل و انتقال و معاملات طرح نهضت ملی مسکن در صدرا
  • کلاس اولی‌ها برای سنجش سلامت ثبت نام کنند/آخرین مهلت آخراردیبهشت
  • متقاضیان ملی مسکن هیچ قراردادی برای پروژه های نهضت ملی مسکن ندارند
  • حکایتی دیگر از مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن
  • امروز؛ آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت وام‌های ضروری و ودیعه مسکن
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • لزوم قانون‌مندی کاندیدهای مجلس برای رقم زدن انتخاباتی پرشور و بدون حواشی
  • طرح «نور» اقدام بزرگ و شجاعانه نیروی انتظامی است
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد