Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری گلوبال تایمز، وانگ ونبین، سخنگوی وزارت امور خارجه چین امروز سه‌شنبه هشدار داد که پکن اقدامات متقابل را برای پاسخ به آخرین محدودیت‌های ویزا که آمریکا علیه مقامات چینی اعمال کرده است، انجام خواهد داد.

پیش از این، چین معافیت‌های ویزا را برای دارندگان گذرنامه دیپلماتیک آمریکایی که از هنگ کنگ و ماکائو بازدید می‌کنند، لغو کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ونبین روز گذشته گفته بود حذف شرکت‌های چینی از بازار بورس و سهام در آمریکا «غیرموجه» است. او اظهار کرد که اقدام آمریکا به اصول اقتصاد بازار آسیب می‌رساند و به طور جدی باعث عقب ماندن فهرست شرکت‌های چینی می‌شود.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در هفته‌های پایانی ریاست جمهوری خود بر تنش‌های میان دو کشور دامن می‌زند. واشنگتن روز جمعه ده‌ها شرکت چینی را به لیست سیاه تجارت افزود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت ویزا وزارت خارجه چین بازار بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریافت ویزای بیش از ۷۴ هزار زائر حج

به گزارش خبرگزاری مهر، در نشست شورای برنامه‌ریزی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت اعلام شد که ۷۴ هزار و ۵۰۰ ویزای زائر حج تاکنون دریافت شده است.

این نشست به ریاست حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت برگزار شد نصرالله فرهمند مدیرعامل مؤسسه فرهنگی «عمره سعادت» با اعلام این خبر گفت: انتظار می‌رود این رقم بزودی به ۸۶ هزار نفر برسد.

در ادامه این جلسه غلامرضا رضایی معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از سفر اخیر خود به عربستان و پیگیری‌های انجام شده در خصوص قراردادهای حج پیش رو و انتقال ارز به حساب سازمان حج و زیارت در عربستان برای تأمین هزینه‌های ارزی حج ۱۴۰۳ گزارش داد.

وی به اقدامات انجام شده برای استفاده از آشپزخانه‌های مرکزی در مدینه و مکه و استفاده از ظرفیت برخی هتل‌ها برای طبخ غذای زائران اشاره کرد و استفاده از قطار سریع‌السیر برای انتقال زائران از مدینه به مکه و پس از ایام حج از مکه به مدینه را در راستای تسهیل نقل و انتقال بین شهری زائران در کشور میزبان از نقاط مثبت حج پیش رو عنوان کرد.

معاون حج و عمره سازمان حج با اشاره به اینکه سفر زائران به سرزمین وحی با توجه به جداول پروازی و امکانات هواپیمایی برنامه‌ریزی شده است آماده کردن امکانات در مشاعر را جلوتر از سال گذشته دانست و گفت: مشکلی در کشور میزبان به عنوان مانع جدی در انجام امور نداریم.

در ادامه این جلسه درباره نحوه اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان و کارگزاران حج بحث و بررسی شد و نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از معاونت‌ها و مدیریت‌های ذیربط در مجموعه حج و زیارت خواست که این محورها را به دقت مورد توجه قرار داده و ضمن برنامه‌ریزی راهکارها و محتواهای لازم را تهیه کنند

کد خبر 6100304

دیگر خبرها

  • اتوبوس چینی جوابگوی شرایط اقلیمی تهران خواهد بود؟!
  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست نیست؟
  • لزوم اجرای پایش آنلاین دوره‌ای صنایع قشم
  • کشورهای بدون ویزا برای ایرانیان
  • سفر بدون ویزای ۱۱ کشور به چین تمدید شد/ ایران در این فهرست قرار دارد؟
  • دریافت ویزای بیش از ۷۴ هزار زائر حج
  • واردات اتوبوس‌های برقی هم مافیایی شد؟ / شهرداری تهران؛ متهم ردیف اول!
  • راهنمای دریافت ویزای تایلند
  • ابهام در مورد شرکت چینی تامین کننده VAR/ تخصص در بیلیارد و تنیس!
  • عدم صدور ویزا همچنان مشکل جدی ماست/ المپیک را قطعی شده می‌دانم