Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان قرچک از کسب رتبه نخست ارزیابی عملکرد استانی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، بهمن خطیبی فرماندار قرچک گفت: اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی این شهرستان در ارزیابی عملکرد هشت ماهه سال جاری توانست در بین ۱۶ شهرستان استان تهران و همچنین مناطق شمال‌غرب، جنوب‌غرب، شرق و شمال‌شرق تهران رتبه نخست را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خطیبی افزود: این ارزیابی در شاخص‌های تعاون، بازرسی کار، بیمه بیکاری، روابط کار، تشکلات کارگری و کارفرمایی، اشتغال و امور اجتماعی صورت پذیرفته است.
وی با تقدیر از مدیر و کارکنان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان، خواستار حمایت بیش از پیش از طرح‌های توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در روستاها، مشاغل خانگی و تحقق سهمیه کارورزی شد و همچنین بر ضرورت رسیدگی به درخواست‌های متقاضیان دریافت تسهیلات کرونا تأکید کرد.
فرماندار قرچک یادآور شد: یکی از اقدامات مهم شهرستان در حوزه مرتبط با تعاونی‌ها، تعیین تکلیف پروژه مسکونی شهدای ادارات بود که با تلاش‌های این اداره و همراهی مسئولان ارشد شهرستانی و استانی به سرانجام رسید و بخش اعظمی از واحدها به متقاضیان تحویل داده شد.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: اداره کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرچک خطیبی فرماندار قرچک کسب رتبه نخست کار و رفاه اجتماعی اداره تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، به دنبال انتشار برخی پیام‌های جعلی به صورت پیامک و شبکه‌های مجازی در ارتباط با دریافت کالابرگ الکترونیکی به اطلاع هموطنان می‌رساند هر گونه خبر رسمی در این زمینه تنها از طریق مراجع رسمیو یا سامانه پیامکی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

نیت شر پشت یک پیامک | مراقب این نوع پیامک‌ها باشید

وزارت رفاه ضمن هشدار از هموطنان خواست به منظور جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به اخبار فاقد اعتبار در این حوزه توجهی نداشته باشند.

کد خبر 846837 برچسب‌ها وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی خبر مهم کالا برگ (کوپن)

دیگر خبرها

  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • عملکرد بخش تعاون در کاشان موفقیت‌آمیز نبوده است
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • گرامیداشت هفته کارگر در مازندران با ۳۰۰ برنامه
  •  اخبار رسمی کالابرگ‌ فقط از مراجع رسمی وزارت رفاه پیگیری شود
  • هشدار وزارت کار درباره پیامک‌های جعلی کالابرگ
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار