Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: شهید سلیمانی تابلوی رنگینی در برابر بینش انسان‌ها بود که بشر قرن‌های متمادی باید به این تابلو نگاه کند و تمام اصول بصیرت و جهاد را در این تابلو ببیند.
 او افزود: در تابلوی شخصیت او به عنوان مکتب حاج قاسم، اصل بصیرت انقلابی و توحیدی نمایش داده می‌شود و تمام حرکات و مجاهدات او نشانگر بصیرت توحیدی و انقلابی او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها در جبهه مبارزه، جهاد کرد بلکه مدیریت انقلابی هم داشت. او در مدیریت خود، توسعه انقلاب را نیز در نظر داشت.
آیت الله علم الهدی  با بیان این که بصیرت شهید سلیمانی باید در مکتب او جلوه داده شود بیان کرد: از همه بالاتر بصیرت توحیدی این شهید گرانقدر بود که عاشق خدا بود و جز به رضای الهی نمی‌اندیشید.   او تصریح کرد: حاکمیت ولایت، مباشرت اجرایی حاکمیت الله است و  ولی معصوم، مظهر خداست و نماینده او، ولی فقیه است که متصل به حاکمیت الله است.   نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تاکید کرد: همین اعتقاد شهید سلیمانی به ولایت بود که باعث شد وقتی آمریکایی‌ها خواستند به او نامه بدهند قبول نکرد چرا که از طرف، ولی خود این اجازه را نداشت. انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه سردار سلیمانی کنگره بین المللی شهید سلیمانی ولی فقیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب

جمعی از معلمان سراسر کشور در سالروز شهادت شهید مطهری با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

به گزارش ایسنا، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلّم، جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور، صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار  کردند.

️این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم بطور پیوسته برگزار شده است.

این خبر تکمیل می‌شود

دیگر خبرها

  • آیین تکریم آیت الله موسوی جزایری با حضور شیوخ طوایف عراق و خوزستان برگزار شد
  • اهمیت عملیات وعده صادق مانند تسخیر لانه جاسوسی است
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • تجلیل از ۴۳ استاد سرآمد آموزشی استان کرمان
  • دهه کرامت فرصت مغتنمی برای بصیرت‌افزایی است
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود