Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: به شهرداری تذکر جدی می‌دهم که نسبت به ساماندهی دست فروشان و اجرای مصوبه ساماندهی مشاغل سیار اقدام کند. خبرگزاری میزان- علی اعطا در جلسه صبح امروز شورای اسلامی شهر تهران در تذکر پیش از دستور گفت: تذکر بنده درباره مصوبه ساماندهی مشاغل سیار است که سال ۹۷ در شورا به تصویب رسیده و علیرغم پیگیری همکاران در شورای شهر، در شهرداری اراده ویژه‌ای برای این موضوع وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: از نکات مثبت مصوبه ساماندهی دستفروشان این بود که برای اولین بار دست فروشی از مصادیق سد معبر خارج شد و به این افراد یک رسمیت بخشی مشروط به ساماندهی داده شد. این ساماندهی از نظر زمانی، مکانی و شناسنامه دار کردن بود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: ما حال لایحه‌ای برای بهره برداری از پیاده رو‌ها را در دست داریم. عدم اجرای مصوبه ساماندهی مشاغل سیار در بخشی از افکار عمومی نظر منفی نسبت به عدم اجرای مصوبه جدید ایجاد کرده است. به طوریکه مردم تصور می‌کنند که این مصوبه عملاً به معنی بی توجهی به ساماندهی دست فروشان است.   بیشتر بخوانید: حال ناخوش دستفروشان در محدودیت‌های کرونایی

اعطا عنوان کرد: این امر حاکی از بی توجهی شهرداری به دست فروشان است که در حال ضربه زدن به شورای شهر است.

وی تاکید کرد: بنده به شهرداری تذکر جدی می‌دهم و حتماً این مورد را پیگیری خواهم کرد. شهرداری مطلقاً به این موضوع توجهی نمی‌کند و هیچ گونه اقدامی برای دست فروشان انجام نداده است. از شهرداری می‌خواهم که یک توضیح به ما بدهد که ما حداقل تکلیف خود در برابر مصوباتمان در شهرداری را بدانیم.   انتهای پیام/ برچسب ها: علی اعطا شورای شهر تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: علی اعطا شورای شهر تهران مصوبه ساماندهی دست فروشان شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم است، گفت: تلاش بسیار خوبی در این دوره انجام شده است تا شهر از تقسیم‌بندی مناطق محروم و مناطق برخوردار خارج و متوازن شود و تعادل و آرامش روانی برای مردم به وجود آید.

علیرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با گرامیداشت روز شوراها و با اشاره به اهم وظایف شوراها در شهرها اظهار کرد: شوراها وظیفه برنامه‌ریزی برای شهرداری را به عهده دارند و علاوه بر انتخاب شهردار، بر حسن اجرای برنامه‌های تصویب شده و فعالیت‌های شهرداری نظارت دارند.

وی افزود: شورای شهر در دو نوبت برای انتخاب بهترین گزینه برای تصدی عنوان شهردار اقدام کرده است که در نوبت اول از میان گزینه‌های پیش‌رو یک نفر فرد با رأی اکثریت شورا به شهرداری کرمان راه پیدا کرد و پس از آن در نوبت دوم وقتی به گزینه مناسب‌تر بومی رسیدیم، شهردار جدید را انتخاب کردیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان با بیان اینکه در حال حاضر و به لطف خدا شهرداری وضعیت مناسب‌تری گرفته است، تصریح کرد: وظیفه شورا برنامه‌ریزی برای شهرداری و نظارت بر حسن انجام کارهای شهرداری است که در برنامه‌ریزی، جذب و اصلاح درآمدها، حفظ درآمدها و منابع شهرداری و کنترل هزینه‌ها مدنظر شورای شهر قرار دارد که به لطف خدا به میزان مطلوبی انجام شده است و به توزیع متوازن و متعادل هزینه‌ها در سطح شهر تأکید داریم.

وی با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم است، گفت: تلاش بسیار خوبی در این دوره انجام شده است تا شهر از تقسیم‌بندی مناطق محروم و مناطق برخوردار خارج و متوازن شود و تعادل و آرامش روانی برای مردم به وجود آید.

رئیس شورای اسلامی شهر کرمان در تشریح برنامه‌های آتی شورا بیان کرد: موضوعات فرهنگی و ترویج فرهنگ شهروندی، آبادانی شهر از طریق اجرای آسفالت، پیاده‌روسازی، جدول‌گذاری و اصلاح ترافیک و اصلاح معبرها برای ترافیک روان از اهم مواردی است که باید به آن‌ها توجه شود.

وی یادآور شد: طرح پایه و اساسی مدیریت شهری در دوره ششم شورا، خارج کردن برخی مشاغل از محدوده مناطق مسکونی شهر است تا ضمن کاهش بار ترافیکی، خدمت رسانی مناسب به مردم و این مجموعه‌ها نیز فراهم شود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه نمره شما در سال سوم شورا به خودتان چند است، خاطرنشان کرد: خدمت ما در مقابل لیاقت بی‌نهایت مردم اندک است و هر چه خدمت کنیم، باز هم کم است، از این رو به خودم نمره خوبی نمی‌دهم.

کد خبر 748640

دیگر خبرها

  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • شورایی که به‌دنبال مسائل حاشیه‌ای باشد موفق نیست
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • توجه به مناطق محروم و آبادانی شهر به طور عادلانه، رویکرد شورای ششم
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی
  • جزییات مصوبه «ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها»‌ مجلس