Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:52:13 GMT

«مهرداد حنیفی» شهردار رودهن شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۱۹۹۳۵

«مهرداد حنیفی» شهردار رودهن شد

به گزارش خبرنگار مهر، «مهرداد حنیفی» ظهر سه شنبه با پیشنهاد شورای اسلامی شهر رودهن و حکم استاندار تهران، به عنوان شهردار جدید رودهن معرفی و منصوب شد.

گفتنی است که این مراسم که با حضور حیدری فرماندار شهرستان دماوند، ذوالفقاری بخشدار رودهن، طاهری نسب مدیرکل شهری استانداری تهران، خدایاری رئیس حوزه قضائی بخش رودهن و سروان پاوندی فرمانده حوزه مقاومت بسیج رودهن در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد، «مهرداد حنیفی» که پیش از این رئیس شورای اسلامی شهر رودهن بود به سمت شهردار جدید رودهن معرفی و منصوب و از تلاش‌های بهنام بابایی سرپرست شهرداری رودهن تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش «مهرداد حنیفی» پیش از این در سال ۱۳۹۳ شهردار رودهن بود.

شایان ذکر است در آئین مراسم معارفه شهردار جدید رودهن، رئیس دفتر نماینده دماوند در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای شهر، رئیس شورای بخش، رئیس دفتر امام جمعه بخش، جمعی از مدیران واحدهای مختلف شهرداری رودهن و معتمدین نیز حضور داشتند.

کد خبر 5102294

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرداری رودهن شهرستان دماوند استانداری تهران ویروس کرونا شب یلدا شیراز روز پرستار پرستار آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی شهرستان کرج شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، رئیس دولت سیزدهم همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901429

دیگر خبرها

  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • رئیسی ۲ قانون را ابلاغ کرد
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • شوراها در تاثیرگذاری مردم در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • جزئیات حواشی ایجاد شده در شورای شهر تهران