Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس آکادمی ملی المپیک انتخاب آکادمی ملی المپیک ایران را در لیست 12 آکادمی برتر، اتفاق بزرگی قلمداد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک کشورمان با بیان این مطلب افزود: هفته گذشته نامه ای  از سوی آکادمی بین المللی المپیک IOA دریافت کردیم مبنی بر اینکه آکادمی ملی المپیک ایران جزء 12 آکادمی برتر از میان 149 آکادمی ملی المپیک جهان انتخاب گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قراخانلو ادامه داد: آکادمی ملی المپیک ایران با توجه به برنامه های منسجم و موثری که در اجرای دوره های آموزشی برای ورزشکاران، قهرمانان داشته است و همچنین موفقیت این نهاد در ترویج ارزشهای المپیک به عنوان اساسی ترین اصول جنبش المپیک ، از سوی آکادمی بین المللی المپیک به عنوان آکادمی برتر معرفی شده است.

رئیس آکادمی مل یالمپیک اضافه کرد: آکادمی ملی المپیک ایران برای نخستین بار برنامه آموزش المپیک رابرای دانش آموزان و مربیان ورزشی در سراسر کشور به اجرا در آورد که طی آن نمایندگانی از سراسر استانهای ایران در این دوره آموزش دیدند تا ضمن آشنایی با بازیهای المپیک  نسبت به ترویج ارزشهای اساسی آن اقدام نمایند.   قراخانلو با تاکید بر رسالت های اصلی آکادمی ملی المپیک در ارائه خدمات بهینه آموزشی، فنی، پزشکی و ... افزود: آکادمی ملی المپیک ایران با برنامه ریزی دقیقی که در تدوین و اجرای این برنامه ها داشته از سوی آکادمی بین المللی المپیک جزء دوازده آکادمی برتر دنیا معرفی شده که این اتفاق خوبی برای ورزش کشور است.   لازم به یادآوری است سایر آکادمی های برگزیده از سوی IOA  شامل آرژانتین، کرواسی، فرانسه، آلمان، ژاپن، پرتغال، اسپانیا، نیوزیلند، کاستاریکا، استونی و لیتوانی هستند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: آکادمی ملی المپیک ایران آکادمی برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۱۹۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است

 به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ مهدی محمد نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد برگزاری مراسم برترین‌های ورزش کشور از سوی رسانه ملی گفت: در این مراسم ۵۴ فدراسیون ورزشی نماینده دارند و این موضوع باعث شده است که انگیزه ورزشکاران برای حضور موفق در میادین ورزشی بالا برود و فدراسیون فوتبال هم در این مراسم حضور دارد؛ چرا که در سال گذشته، تیم ملی فوتبال ایران موفق شد بازی با ژاپن را در حالی پیروزشود که این تیم شکستی را در این چند سال متحمل نشده بود و جا داشت که در برترین‌های ورزش حضور داشته باشند. همچنین تیم‌های ساحلی و نوجوانان فوتبال و تیم ملی فوتسال نیز باعث شدند عملکرد فدراسیون فوتبال در سال گذشته مثبت باشد.

وی در مورد واگذاری باشگاه‌های استقلال وپرسپولیس گفت: بیش از ۲۰ سال است که قرار است این دو باشگاه خصوصی شوند، اما در این چند سال فقط یکبار پرسپولیس به صنعت و معدن واگذار شد، آنهم به دلیل آمدن برخی افراد غیر فوتبالی باز هم ناموفق بود و خوشحالم که این اتفاق افتاد، اما باید یک زنجیره‌ای برای موفقیت شکل بگیرد که اولین آن درآمد پایدار برای مالکان است و باشگاه باید با درآمد پایدار به بقا ادامه دهد. همچنین زیر ساخت‌های باشگاه‌ها باید ترمیم شود و بحث سخت افزاری مهم است و این واگذاری با درایت آقای رئیسی انجام شد و اهتمام وزیر ورزش و آقای خاندوزی وزیر اقتصاد باعث شد باشگاه‌های پر طرفدار تهرانی خصوصی شوند.

نبی ادامه داد: باشگاه‌های قدرتمند ما مثل پرسپولیس استقلال تراکتور و سپاهان در صورت درآمدزایی می‌توانند در عرصه‌های آسیایی موفق باشند و در حال حاضر فوتبال در دنیا به سمت در آمدزایی پایدار می‌رود و از سال ۲۰۱۰ کنفدراسیون فوتبال آسیا سختگیری‌ها را برای مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها بیشتر کرده است و تیم‌های ما می‌توانند در قالب یک باشگاه در تمامی زمینه‌ها موفق باشند.

وی در مورد درآمدزایی و حق پخش تلویزیونی بازی‌ها گفت: مصوباتی در قالب طرح از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در حال آماده شدن است امیدواریم بعد از تایید مجلس این مصوبات برخی مشکلات فوتبال را حل کند و بخشی از این مصوبات هم مربوط به حق پخش بازی‌های فوتبال است که نیازمند تایید مجلس و حمایت دولت است.

دیگر خبرها

  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • اتفاق عجیب در والیبال ایران؛ بازنده‌ای که هیچ وقت سقوط نمی‌کند
  • چرا لیورپول روبن آموریم را نادیده گرفت؟
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • بهترین بروکرهای فارکس: راهنمای انتخاب برترین‌ بروکر فارکس
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند/آقای ورزش ایران؛ امین میرزازاده
  • برترین قهرمانان ایران انتخاب شدند/ «ناهید کیانی و امین میرزازاده» بانو و آقای ورزش ایران
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است