Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@00:53:44 GMT

پوتین و محمود عباس تلفنی گفت‌و‌گو کردند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۰۰۲۰

پوتین و محمود عباس تلفنی گفت‌و‌گو کردند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، کرملین، امروز (سه‌شنبه)، اعلام کرد که «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با «محمود عباس»‌ رئیس تشیکلات خودگردان فلسطین تلفنی گفت‌و‌گو کرده است.

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، دو طرف درباره مبارزه با ویروس کرونا و‌ امکان ارسال واکسن روسی به فلسطین با یکدیگر گفت‌و‌گو کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این گزارش با اشاره اینکه این گفت‌و‌گو با ابتکار طرف فلسطینی صورت گرفته، آمده است: «همکاری‌های دوجانبه در زمینه تجارت، اقتصاد و امور انسانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت».

در بیاینه کرملین همچنین اشاره شده است:‌ «به مبارزه با شیوع ویروس کرونا از جمله مسئله آغاز روند تحویل احتمالی واکنس‌های ساخت روسیه به فلسطین توجه ویژه‌ای شده‌ است».

خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) نیز گزارش داد که محمود عباس،‌ پوتین را در جریان آخرین وضعیت مربوط به آرمان فلسطین و تلاش‌های تشکیلات خودگردان در راستای تحقق وحدت ملی در این کشور قرار داده است.

طبق این گزارش، محمود عباس بر آمادگی فلسطین برای ورود به عملیات سیاسی جدی با نظارت کمیته چهارجانبه بین‌المللی (آمریکا، روسیه، سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا) آن هم بر پایه قطعنامه‌های بین‌المللی تأکید کرده است.

در این گزارش همچنین با اشاره به اینکه محمود عباس بر برپایی اجلاس بین‌المللی صلح در نیمه اول سال آتی میلادی تأکید کرده، آمده است که پوتین بر پافشاری خود بر ارائه کمک‌های پزشکی لازم به بخش درمان فلسطین برای مقابله با کرونا تأکید و در عین حال، اعلام کرده است که روسیه با توجه به تفاهم‌های صورت گرفته میان وزارت بهداشت و دستگاه‌های ذیربط در دو کشور، آماده فراهم کردن واکسن مورد نیاز فلسطین است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه واکنس کرونا صادرات محمود عباس گفت و گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، رییس جمهور روسیه وضعیت شاخص های اقتصادی این کشور را فراتر از پیش بینی ها دانست.

«ولادیمیر پوتین» رییس‌جمهور روسیه روز شنبه اعلام کرد که شاخص‌های اقتصاد کلان در روسیه در آغاز سال میلادی جاری بالاتر از پیش‌بینی‌های دولت، بانک مرکزی و کارشناسان بوده است.

رییس‌جمهور روسیه در نشستی با محور مسائل اقتصادی گفت: تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است تا پایان سال بیش از ۳ درصد رشد کند.

پوتین گفت که وضعیت فعلی اقتصاد امکان بهبود پیش بینی های توسعه آن را فراهم می کند.

رئیس جمهور روسیه با استناد به گفته بسیاری از کارشناسان گفت که تا پایان سال جاری تولید ناخالص داخلی روسیه ممکن است بیش از ۳٪ رشد کند.

کد خبر 6090248

دیگر خبرها

  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • محمود عباس: در صورت حمله اسرائیل به رفح، بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ رقم می‌خورد
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید
  • هشدار تشکیلات خودگردان درباره پیامدهای حمله صهیونیست‌ها به رفح
  • محمود عباس: حمله به رفح بزرگ‌ترین فاجعه تاریخ فلسطین خواهد بود
  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • آمریکا: پوتین دستور مرگ الکسی ناوالنی را صادر نکرده
  • اعتراف آمریکا به دست نداشتن پوتین در مرگ ناوالنی
  • وال استریت ژورنال: سازمان‌های اطلاعاتی آمریکا پوتین را در مرگ ناوالنی دخیل ندانستند
  • آمریکا هیچ مدرکی دال بر دخالت مسکو در مرگ ناوالنی پیدا نکرد