Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد واکسن کرونای چین که در برزیل درمرحله آزمایش بالینی قرار دارد نتایج قابل قبولی داشته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وال استریت ژورنال گزارش داد که واکسن کرونای تولیدی شرکت سینواک در مراحل پایینی آزمایش بالینی خود نتایج مثبتی داشته است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

موسسه بوتانتان سائوپائولو که درحال سازماندهی مراحل بالینی واکسن سینواک در برزیل روز دوشنبه اعلام کرد که هرگونه گزارش درباره کارایی این واکسن قبل از چهارشنبه صرفا یک برآورد به شمار می رود.

به گزارش وال استریت ژورنال، برزیل اولین کشوری است که مرحله پایانی آزمایش بالینی واکسن کرونای این شرکت را به اتمام رسانده است. این واکسن در کشورهای اندونزی و ترکیه نیز درحال آزمایش است.

نتایج آزمایش بالینی این واکسن در برزیل باعث خواهد شد که "کرونا واک" در حد نصاب 50 درصد قرار گیرد که دانشمندان برای محافظت از مردم ضروری می دانند.

وزیر بهداشت برزیل هفته گذشته اعلام کرد که واکسن های سینوواک احتمالا تا اواسط فوریه برای استفاده در برزیل آماده خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آزمایش بالینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد

به گزارش همشهری آنلاین، رونالدو سهام خود در باشگاه فوتبال کروزیرو برزیل را فروخت. گزارش شده است که این فوتبالیست پیشین و مشهور جهان ۱۰۹ میلیون یورو برای ۹۰ درصد سهام باشگاه دریافت کرده است.

رونالدو گفت پس از فروش سهام کروزیرو هدف بعدی او باشگاه وایادولید اسپانیا است.

رونالدو دو بار قهرمان جهان، دو بار قهرمان جام ملت‌های آمریکا، دو بار قهرمان اسپانیا با رئال مادرید و دو بار برنده توپ طلا است. او در سال ۲۰۱۱ از فوتبال خداحافظی کرد.

مهاجم پیشین تیم ملی برزیل در دسامبر ۲۰۲۱ مالک کروزیرو شد و این تیم با هدایت او به سری A برزیل بازگشت و فصل گذشته را در رده چهاردهم به پایان رساند. در سال ۲۰۱۸، رونالدو ۵۱ درصد از سهام باشگاه اسپانیایی وایادولید را با هزینه ۳۰ میلیون یورویی خرید.

کد خبر 848379 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • شروع تست‌های دریایی ناو هواپیمابر نسل بعدی چین
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟