Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@16:45:04 GMT

رمزگشایی از 200 فقره موبایل قاپی در تهران

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۰۲۰۶

رمزگشایی از 200 فقره موبایل قاپی در تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: با تلاش تیم عملیات کلانتری 138 جنت آباد موبایل قاپ حرفه ای جنت آباد دستگیر و به 200 فقره سرقت در این منطقه معترف شد.

به گزارش ایران آنلاین ،سرهنگ "جلیل موقوفه ای" بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره موبایل قاپی در منطقه جنت آباد، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیم عملیات کلانتری 138 جنت آباد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: با تجمیع پرونده های مشابه و تحقیقات محلی، مشخص شد که سرقت ها توسط یک موتورسوار انجام می شود و متهم با شناسایی رهگذرانی در حال مکالمه تلفنی، گوشیشان را قاپیده و به سرعت از محل می گریزد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران  ابراز داشت: گشت زنی های هدفمند افزایش  تا اینکه روز گذشته تیم عملیات کلانتری 138 جنت آباد  موفق شدند سارق را هنگام سرقت مشاهده و بلافاصله طرح مهار سارق را عملیاتی کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه موتورسیکلت متهم پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و راکب آن دستگیر شد، اضافه کرد: در بازرسی از موتورسیکلت 6 دستگاه تلفن همراه و یک قبضه سلاح سرد کشف شد.
سرهنگ موقوفه ای با اشاره به اینکه  متهم به کلانتری انتقال و در کلانتری به 200 فقره موبایل قاپی در این محدوده معترف شد، توضیح داد: در بررسی سوابق متهم مشخص شد که متهم  سابقه دار بوده و پس از تحمل 4 سال حبس به تازگی از زندان آزاد شده است.
وی افزود: کشف جزئیات پرونده و  شناسایی مال باختگان در دستور کار قرار دارد.
این مقام پلیسی از شهروندان خواست: از مکالمه های طولانی مدت با تلفن همراه در اماکن عمومی پرهیز کنند

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جنت آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران

روایت یک فروشنده از سرقت چند میلیاردی از فروشگاه موبایل فروشی در مرکز شهرقدس استان تهران را که در فضای مجازی پربازدید شده است را، ببینید./viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • دستگیری قاچاقچی عمده قرص‌های غیر مجاز منطقه تهرانپارس تهران
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • سارقان مدرسه در دام پلیس
  • دستگیری اراذل و اوباش فردیس
  • از دستگیری قاچاقچی هروئین تا کشف ۳۰ فقره موبایل‌قاپی در مشهد
  • فیلم سرقت میلیاردی از فروشگاه موبایل‌فروشی در تهران
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد