Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عادل نجف زاده ظهر سه شنبه در جریان بازدید از پایانه مرز رازی خوی افزود: طرح ساماندهی و توسعه جاده خوی به مرز رازی در قالب ۲ قطعه ۲۴ و ۲۹ کیلومتر و احداث یک تونل به طول ۵۱۰ متر و ۴ دستگاه پل غیر همسطح در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه حفاری تونل این مسیر با استفاده از امکانات پیشرفته آغاز شده است، ادامه داد: این طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۱۵ درصد در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجف زاده مجموع اعتبارات پیش بینی شده این طرح‌ها را بیش از ۱۷۷ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این طرح‌ها در مدت ۳ سال اجرا و آماده بهره برداری می‌شوند

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی توسعه زیر ساخت‌های راه و پایانه را بستر سازی در توسعه اقتصادی و تجارت دانست و گفت: از قطعه یک این راه‌های ارتباطی تا پایان سال ۶ کیلومتر و قطعه دو ۱۰ کیلومتر آماده بهره برداری می‌شود.

وی همچنین از اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار در قالب ماده ۵۶ از طریق یکی از بانک‌های کشور برای تکمیل این طرح خبر داد و تصریح کرد: با این اعتبار طرح توسعه محور خوی به رازی از سرعت بیشتری برخوردار می‌شود.

نجف زاده با اشاره به هدف گذاری ۳۰ میلیارد دلاری مبادلات تجاری بین دو کشور خاطرنشان کرد: برای افزایش این حجم مبادلات نقش شهرستان خوی و استان وان با توجه به مشترکات فرهنگی و دینی مهم و تأثیر گذار است و باید این روابط تقویت شود.

مشاور ساخت پایانه رازی خوی نیز در این بازدید، پیشرفت فیزیکی این پایانه را ۴۳ درصد اعلام و اضافه کرد: این پایانه در ۷ هزار و ۷۰۰ متر مربع زیر بنا و در سه طبقه و با دو سالن ورودی و خروجی مسافر و ترانزیت احداث می‌شود.

ایزدی اعتبارات این طرح را ۵۹ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این پایانه بر اساس آخرین استانداردهای جهانی در دست احداث است

پایانه رازی سومین مرز رسمی کشورمان با ترکیه در آذربایجان غربی است که قبل از شیوع ویروس کرونا روزانه میزبان تردد بیش از ۴ هزار مسافر بوده است.

با تکمیل زیر ساختها و با توجه به نزدیکی این مرز به کشور ترکیه پیش بینی می‌شود تردد از این پایانه به بیش از ۲ برابر افرایش یابد.

کد خبر 5102318

منبع: مهر

کلیدواژه: عادل نجف زاده مجلس شورای اسلامی پایانه مرز رازی ویروس کرونا شب یلدا شیراز روز پرستار آمار کرونا پرستار عکس استانها کرمانشاه بوشهر شهرکرد شیوع کرونا گرگان قاسم سلیمانی شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه با فرمانداران شهرستان‌های لرستان، اظهار داشت: یکی از مشکلات اساسی لرستان در عدم تحقق توسعه، بی اتحادی در دستگاه‌های اجرایی و مسئولان خدمتگزار است.

وی خطاب به فرمانداران، تصریح کرد: شما مسئول به‌کارگیری بدنه دولت و ایجاد اتحاد به‌ویژه در دستگاه‌های زیر مجموعهٔ یک وزارت هستید.

استاندار لرستان، اظهار کرد: در اولین جلسه‌ای که در تهران خواهم داشت این موضوع را از طریق وزارت‌خانه‌ها پیگیری خواهم کرد.

شفقت، عنوان کرد: وزارت‌خانه‌ها باید یک وحدت رویه و همدلی را در بین دستگاه‌های اجرایی تحت مدیریت خود ایجاد کنند و ما هم اتحاد حاکمیتی را برقرار می‌کنیم.

وی اظهار کرد: وحدت رویه در بین نمایندگان مجلس و ائمه جمعه نیز به‌عنوان یک پشتیبان کننده مجموعه اجرایی، رافع مشکلات استان است.

استاندار لرستان، ادامه داد: با این وحدت رویه بسیاری از مشکلات استان و انتظارات محقق خواهد شد.

شفقت، گفت: لرستان امکانات خدادادی زیادی دارد که تنها با برنامه‌ریزی، اقدام و همدلی می‌توانیم آنها را بهره‌ور کنیم.

وی در ادامه بر فعال‌کردن و پیشرفت روستاها تأکید کرد و ادامه داد: ایجاد و ارتقای خرد اقتصادی در روستاها بر پایه داشتن برنامه جامع منطقه‌ای باعث رونق و افزایش درآمد در روستاها شده و حاشیه‌نشینی شهری را کمتر خواهد کرد.

استاندار لرستان، به مدیریت هزینه‌های دولت اشاره کرد و گفت: در شهرهای کوچک منطق مجتمع اداری را پیگیری کرده و از هزینه‌های اضافه خودداری کنید.

کد خبر 6088239

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش سراوان + عکس
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • اصلی‌ترین محور توسعه شهرستان جاسک چیست؟
  • کارگران پیشران توسعه ومسائل اقتصادی هستند
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • لزوم اتحاد بین دستگاه‌های اجرایی برای تحقق توسعه لرستان
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • مقالات کنفرانس موزه‌ها کارکرد اجرایی داشته باشد
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • آغاز اجرای پروژه تعریض محور دهگلان_ بلبان آباد