Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@01:32:11 GMT

بازگشت با زیدان به کابوس دوران فابیو کاپلو

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۰۳۰۷

بازگشت با زیدان به کابوس دوران فابیو کاپلو

این روزها اوضاع مارسلو در رئال مادرید خوب نیست و او به جدایی نزدیک و نزدیک تر می شود.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، زین الدین زیدان هرگز پنهان نکرده است که برایش نیمکت نشین کردن مارسلو چه کار دشواری است. ستاره برزیلی یکی از ارکان هت تریک قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ با زیدان بود و فصل 14-2013 نیز نقش او در لادمسیا انکار نشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 او توانست در فینال گل سوم رئال را نیز به اتلتیکو بزند.

 

 

 

 

فوتبال اما به زمان حال وابسته است و گذشته ها هیچ کمکی به مارسلو نمی کنند. ستاره برزیلی فصل جاری تبدیل به کابوسی برای رئالی ها شده است. او در شش بازی از ابتدا به میدان رفته و در 4 بازی(کادیز، شاختار، والنسیا و آلاوس) رئال مغلوب شده است. در شش بازی اخیر که او یک دقیقه هم به میدان نرفته، رئال تمام بازی ها را پیروز شده است.

 

 

 

 

از سال 2007 سابقه نداشته که مارسلو در شش بازی متوالی به میدان نرود. ژانویه 2007 که او به رئال پیوست توسط فابیو کاپلو مربی وقت رئال در نیمه دوم بازی با دپورتیوو بازی کرد و سپس در 10 بازی از 11 بازی پایانی فصل در ترکیب قرار نگرفت.

یک فصل بعد زیر نظر برند شوستر مارسلو تبدیل به مدافع چپ ثابت رئال مادرید شد.

فصل 13-2012 او با تصمیم ژوزه مورینیو در دو بازی برابر ختافه و بارسا نیمکت نشین شد و فصل 19-2018 نیز زیر نظر سانتی سولاری در 4 بازی به میدان فرستاده نشد. مارسلو دقایق پایانی بازی با وایادولید راهی میدان شد و فردای همان روز سولاری حکم اخراجش را دریافت کرد و زیدان به رئال بازگشت.

 

 

 

 

اکنون او با زیدان که یکی از تحسین کنندگان همیشگی اش محسوب می شود، در حال بازگشت به دوران کابوس وارد فابیو کاپلو است با این تفاوت که مارسلو 13 سال پیش یک بازیکن 18 ساله بود و کمتر کسی توقع داشت او در ترکیب رئال به میدان برود ولی شرایط فعلی او نشان می دهد که باید فصل بعد به دنبال تیمی دیگر برای خود باشد.

 

کاپلو (سرمربی) زیدان (سرمربی) تیم ملی روسیه مارسلو رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاپلو سرمربی زیدان سرمربی تیم ملی روسیه مارسلو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که کورس قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن واگذار کرد، یک هفته دیگر در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

لئون گورتسکا، مدافع بایرن مونیخ، تایید کرد که علاقه‌ای به جدایی از این تیم ندارد و همچنین رویارویی با رئال مادرید را یک چالش بزرگ می‌داند.

لئون گورتسگا در مصاحبه جدیدش درمورد قراردادش گفت: "از نظر من، همه چیز واضح است؛ قراردادم تا سال 2026 اعتبار دارد و دلیلی برای فکر کردن به جدایی وجود ندارد."

فینال لیگ قهرمانان اروپا در ومبلی؟
اولاً موضوع ما درباره نیمه نهایی مقابل رئال مادرید است. این یک چالش بزرگ خواهد بود. سپس خواهیم دید در فینال چه چیزی در انتظارمان است.

نقش فعلی در خط دفاعی بایرن مونیخ؟
من نقش جدیدی در ترکیب دارم. از همان ابتدا می‌خواستم آنچه مربی از من انتظار داشت را بپذیرم و اجرا کنم. می‌توانم در رقابت‌ها برنده شوم و در بازی‌های حذفی مهم باشم. این چیزی است که در حال حاضر سعی می‌کنم به تیم اضافه کنم."

دیگر خبرها

  • خاطره مورینیو از تنها باری که گریست و رونالدو را تنها نگذاشت
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم