Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی طرفداری از مراسم جایزه ناصر حجازی؛

احمد مددی در حاشیه مراسم جایزه ناصر حجازی مقابل دوربین طرفداری قرار گرفته و از ناصر حجازی می گوید

به گزارش طرفداری، درحالی شب گذشته دومین دوره جشنواره ناصر حجازی برگزار شد که احمد مددی، مدیرعامل استقلالی ها هم در این مراسم حضور داشت. احمد مددی در همین مراسم صحبتی را خطاب به هواداران این تیم عنوان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آقای مددی چه حسی از حضور در مراسم جایزه حجازی دارید؟

به طبع خیلی خوشحال هستم که در این مراسم بسیار خوب شرکت می کنم. همانطور که می دانید ناصر خان حجازی و منصور خان پورحیدری بزرگ اسطوره های تکرار ناشدنی باشگاه استقلال هستند و ماهم باید روش منش خودمون را باید با این دو بزرگوار منطبق کنیم.

آقای مددی از زبان افراد مختلف ما صحبت های زیادی را در مورد اخلاق و منش ناص حجازی می شنویم، به نظر شما بارزترین ویژگی اخلاقی ناصر حجازی چه بود؟

ایشان مرد تکرار ناشدنی بودند و زیر بار زور نمی رفتند. بسیار سخت بود در بیان اظهار نظرهایش و تاکید می کرد بر آن چیزی که درست و حق بود و از این جهت باید این منش ناصر خان حجازی مورد توجه قرار بگیرد و همه هواداران استقلال باید این شماره یک بودن ناصر حجازی را در این زمینه نصب العین خود کنند.

آقای مددی شما از زمان بازی یا از زمان سرمربی گری ناصر حجازی تصویر خاصی را در ذهن خودتان دارید؟

بله من خیلی از ویدیو های ایشان را دیدم، خیلی سیو های به یاد ماندنی دارند و واکنش هایش در ذهن هر هوادار استقلال می نشیند. ایشان ناصر خان حجازی است و واقعا من در تعجبم چطور ایشان به عنوان دروازه بان شماره دو آسیا شناخته شد و شاید نفوذ سعودی ها در آسیا باعث شد ایشان بعد از محمد الدعایه دوم شد اما از نظر من و هواداران استقلال ایشان همیشه شماره یک ایران و آسیا است.

آقای مددی این روز ها یکسری انتقادات از عملکرد استقلال می شود، صحبتی برای هواداران استقلال دارید:

من خواهشم از هواداران استقلال این است که صبور باشند. صبور باشید و انشالله همه چیز درست می شود.

همچنین بخوانید:

پسر پورحیدری: عوامل شکسته شدن پدرم را نمی بخشم

حسین کلانی: افسوس می خورم چرا حجازی، پورحیدری و کاشانی زودتر از من رفتند

حجت نظری: ناصر حجازی با بیان دغدغه هایش مسیر متفاوتی را انتخاب کرد

بهناز شفیعی: حجازی به بزرگتر از من هم اجازه دخالت نمی داد

شبی که جای حجازی، پورحیدری و کاشانی خالی بود | گزارش تصویری از مراسم جایزه حجازی

مراسم جایزه حجازی در شب تجلیل از کاشانی و پورحیدری | گزارش تصویری

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران استقلال مراسم جایزه ناصر حجازی احمد مددی آقای مددی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام استقلال تغییرناپذیر است

آفتاب‌‌نیوز :

۸۵ درصد سهام استقلال به بخش خصوصی واگذار و پس از شایعات ریز و درشت فراوانی که در چند روز گذشته نقل محافل بود، بعد از اولین جلسه هیات مدیره باشگاه با اعضای هلدینگ پتروشیمی تنها خبری که به بیرون درز کرد این بود، به احتمال زیاد نام استقلال به استقلال خلیج فارس تغییر خواهد کرد...

نام این باشگاه از ابتدای انقلاب یعنی ۴۵ سال است که از تاج به استقلال تغییر کرده است و اینکه پس از چهار دهه و به بهانه واگذاری اکثریت سهام این باشگاه نام بزرگ این باشگاه هم باب میل خریداران آن تغییر پیدا کند، هرگز مورد تایید هواداران میلیونی این باشگاه نیست.

هواداران استقلال ابتدا از خریداران باشگاه محبوبشان انتظار و توقع رفع مشکلات عدیده و بزرگ باشگاه شان را دارند. از کم شدن بدهی ها، از تزریق پول و برنامه ریزی درست و حسابی برای پایان فصل و برای شروع فصل آینده و بحث‌های جانبی از جمله تغییر نام باشگاه و یا الصاق پسوند یا پیشوند بنام بزرگ استقلال هرگز شدنی نیست. البته این خبر چند ساعت بعد توسط روابط عمومی هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس رد شد، اما هواداران فوتبال حق دارند از بروز چنین شایعاتی ترسیده و چندان به تکذیب‌های رسمی اعتماد نداشته باشند! در ماه‌ها یا سال‌های آینده حقیقت مشخص خواهد شد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • تصمیم مهم مالک جدید در خصوص علی خطیر |‌ باد به پرچم نکونام می‌وزد
  • اختیارات «خطیر» در استقلال محدود شد/ نماینده هلدینگ همه کاره شد
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • فوتسالیست های ایران جوایز را درو کردند؛ احمد عباسی آقای گل، محمدی بهترین دروازه بان