Web Analytics Made Easy - Statcounter

عمار حکیم مخالفت خود را با حمله به هیئت‌های دیپلماتیک خارجی در عراق بیان کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دفتر رسانه‌ای جریان حکمت ملی عراق، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق و ائتلاف عراقیون، در دیدار «متیو تولر»، سفیر ایالات متحده در بغداد، تازه‌ترین تحولات سیاسی عراق و منطقه و روابط دو کشور و راه‌های گسترش آن را بررسی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی در بغداد انجام شد، حکیم تأکید کرد که انتخابات پیش از موعد ابزاری برای تحقق اصلاحات است و برای اجرای آن تأمین امنیت انتخابات ضروری است تا اعتماد مردم به روند سیاسی کشور بازگردانده شود.

وی با تأکید بر موضع مخالف خود درباره حمله به هیئت‌های دیپلماتیک خارجی در عراق از دولت خواست که به مسئولیت خود درباره امنیت این هیئت‌ها در راستای حفظ حرمت حکومت عراق عمل کند. 

در عرصه اقتصادی نیز حکیم بر ضرورت حمایت از عراق در خروج از بحران اقتصادی و کاهش فشار بر شهروندان به خصوص افراد کم درآمد تأکید کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: منطقه الخضراء بغداد سید عمار حکیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، استاندار لرستان روز سه شنبه در بازدید از معدن سنگ گوهره نرگسه چگنی با قدردانی ازکارگران معادن استان گفت: سنگ گوهره یکی از سنگ‌های باارزش کشور است که از معادن لرستان تولید و استخراج می‌شود و در بازار سنگ کشور به فروش می‌رسد.
ابوطالب شفقت با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت خدمتگزار و دولت کار و تلاش است افزود: باید در راستای جهش تولید و افزایش کیفیت محصول وفرآوری سنگ وجلوگیری ازخام فروشی این سرمایه عظیم تلاش بیشتری کنیم.
شفقت با لزوم توجه به مشکلات کارگران در لرستان، یادآور شد: سنگ‌های معدنی باید توسط صنعتگران بومی در داخل این استان فرآوری شود و از خام‌فروشی سنگ‌های معدنی باید جلوگیری کنیم.
میزان ذخایر سنگ لرستان ۶۸.۵ میلیون تن و میزان استخراج سالیانه هم یک میلیون ۲۶۹ هزار تن است.

دیگر خبرها

  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌ فروشی سنگ‌های معدنی
  • تأکید استاندار لرستان بر جلوگیری از خام‌فروشی معادن
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • دولت اوکراین به دنبال راه حل های جدید برای مقابله با تهاجم روسیه
  • رسانه پردازی جلوی حکومت دیکتاتورها را می گیرد
  • زلنسکی مجوز نقض حقوق بشر در جنگ اوکراین را از اروپا می‌گیرد
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • طوفان عراق، منشأ گرد و غبار امروز خوزستان
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین