Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: اجرای پویش الف-ب ایران، تاکنون منجر به افتتاح بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال پروژه در فارس شده است.

عنایت‌الله رحیمی سه‌شنبه ۲ دی در حاشیه مراسم ویدئوکنفرانسی قدردانی از دست‌اندرکاران پویش الف-ب ایران، که به شکل کشوری برگزار شد، این طرح را ابتکاری با برنامه زمان بندی فشرده و با مدیریت وزارت نیرو دانست و گفت: تا پایان دولت دوازدهم بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان طرح در قالب این پویش به بهره برداری می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که پویش الف-ب-ایران فرصتی است که تا پایان دولت طرح‌های مهمی در فارس افتتاح شود، گفت: پروژه هایی مانند خط دوم آبرسانی از درودزن به شیراز، آبرسانی به داراب، زرین دشت و جهرم و همچنین افتتاح برخی سدها از دستاوردهای دولت تدبیر و امید در فارس بوده است.

رحیمی وی با اشاره به اینکه تکمیل فاز دو خط دوم آبرسانی به شیراز به طول ۱۴ کیلومتر تا پایان سال انجام می‌شود، ادامه داد: شرکت‌های آب و فاضلاب استان فارس و شیراز نیز پروژه های قابل توجهی را در دستورکار دارند که نوید خوبی برای مردم است که از آن جمله می توان به تصفیه خانه صدرا اشاره کرد که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه رفع مشکل آبرسانی تعدادی از روستاها را در دستور کار داریم، اعلام کرد: تاکنون طرح آبرسانی به ۲۱۴ روستا با ۱۴۸ میلیارد تومان اعتبار در استان فارس افتتاح شده است.

رحیمی خاطرنشان کرد که با بهره‌برداری از این طرح‌های آبرسانی روستایی، یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر از ساکنان روستاهای استان فارس از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند شده‌اند.

استاندار فارس گفت: علاوه بر این، عملیات اجرایی شبکه برق رسانی به طول ۱۲ کیلومتر اجرا و خط انتقال و شبکه توزیع به طول ۴۳۳ کیلومتر نیز احداث شده است.

رحیمی گفت: استان فارس در زمینه تولید برق به ویژه با استفاده از انرژی‌های نو نظیر انرژی خورشیدی، در کشور پیشتاز محسوب می‌شود و خوشبختانه بخش خصوصی داخلی و خارجی سرمایه‌گذاری‌های خوبی در این بخش انجام داده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی پویش الف ب ایران دولت دوازدهم انرژي خورشيدي پویش الف ب ایران استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ سلمان اسماعیلی در همایش روز شورا در جمع شورا‌های شهر و روستا ملایر افزود: روستا‌هایی که در محور سد کلان، بخش زند و دره جوزان هستند، ظرفیت بالای گردشگری دارند که باید شورا‌های اسلامی با همراهی دهیاران و مشارکت مردم برای توسعه این بخش‌ها تلاش کنند.

او با بیان اینکه با اعتبارات دولتی نمی‌توان توسعه ایجاد کرد، گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم شورا‌های اسلامی باید مردم را وارد کار کنند تا توسعه محقق شود.

فرماندار ملایر همچنین نهضت ملی مسکن را طرحی بی‌بدیل در دولت سیزدهم برشمرد و تأکید کرد: شورا‌های اسلامی باید از این فرصت مغتنم برای بزرگتر شدن شهر‌ها مردم را پای کار بیاورند تا شرایط زیست مناسبی برای شهروندان ایجاد و منجر به رشد تولید، رونق گردشگری و ایجاد درآمد شود.

شهردار ملایر هم گفت: بودجه شهرداری از سال ۱۴۰۰ از ۲۵۰ میلیارد تومان به یک‌هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ افزایش یافت که با همکاری و همراهی شورای اسلامی شهر یک تحول خوبی در بودجه شهرداری ملایر ایجاد شد.

مجید فرجی، بودجه جاری و عمرانی شهرداری را ۴۰ به ۶۰ عنوان کرد و افزود: ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه امسال برای هزینه‌های عمرانی پیش بینی شده است.

او تکمیل مجموعه جهان کوچک، هتل نیمه‌کاره پارک سیفیه پس از ۱۶ سال، آغاز عملیات اجرایی طرح راستان، مرکز تجارت جهانی مبل و منبت و ایجاد مرکز تجاری سرای ایرانی در ساختمان پلاک ۱۷ را از دیگر اولویت‌ها و طرح های عمرانی شهرداری برشمرد.

دیگر خبرها

  • افتتاح پروژه حرم تاحرم و پمپاژ آبرسانی به ۸ روستای بردسکن
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افتتاح طرح آبرسانی فلارد یک در شهرستان فلارد
  • ۷۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ۲ طرح آبرسانی مرکزی هزینه شده است
  • آب با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار به روستای توانه در نهاوند رسید
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • بانک ذخایر دریایی افتتاح شد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد