Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@09:23:42 GMT

کشف یک انبار احتکار کالا و اخبار کوتاه کردستان

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۰۶۸۶

کشف یک انبار احتکار کالا و اخبار کوتاه کردستان

فرمانده انتظامی کردستان روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان مریوان با اشراف اطلاعاتی خود توانستند یک انبار احتکار کالا را در یکی از نقاط حاشیه این شهر شناسایی و کشف کردند.

سردار علی آزادی با اشاره به اینکه ماموران پس از اخذ مجوز مقام قضایی اقدام به بازرسی انبار کردند، افزود: از این انبار ۸۰ تُن برنج، ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۹ تُن ماکارونی، ۹.۳ تُن روغن جامد و روغن، هشت هزار عدد پودر لباسشویی و هفت هزار عدد مایع ظرف‌شویی، ۹ تُن قند و ۸۰۰ کیلوگرم چای کشف شد.

وی اضافه کرد: کارشناسان تعزیرات حکومتی ارزش این کالاها را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کردند ضمن اینکه یک نفر نیز در این ارتباط توسط نیروهای انتظامی دستگیر و همراه پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

کشف ۱۲ دستگاه تلفن همراه 

جانشین مرزبانی کردستان اظهار داشت: در اجرای طرح کنترل نوار مرزی و مقابله با ورود و خروج کالای ممنوعه، مرزبانان هنگ مرزی مریوان مستقر در «باشماق»  حین بازرسی خودروهای در حال ورود به کشور به یک دستگاه خودروی پژو پارس مظنون شدند.
سرهنگ محمدعارف سپهری افزود: پس از بازرسی دقیق خودرو توسط مرزبانان، ۱۲ دستگاه تلفن همراه هوشمند قاچاق که به طرز ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بود، کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری سه متهم و توقیف خودرو، یادآور شد: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کردند که پس از تکمیل پرونده قضائی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

سرهنگ سپهری تاکید کرد: مرزبانان استان با مجاهدت و عزم جدی در سخت ترین شرایط آب و هوایی با ورود و خروج کالای قاچاق از مرزها مقابله کرده و در جلوگیری از هرگونه جرایم مرزی مصمم هستند.

دستگیری یک سوداگر مرگ 

فرمانده انتظامی مریوان نیز روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پلیس آگاهی مریوان در رصد فضای مجازی تبلیغات فروش مواد مخدر صنعتی  را شناسایی کرد، اظهار داشت: با انجام اقدامات پلیسی یک فرد در این رابطه شناسایی شد و دستگیری وی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ کامبیز رستم‌نیا اضافه کرد: بعد از رصد اطلاعاتی دقیق مکان اختفای وی شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی این سوادگر مرگ در منزل شخصی اش دستگیر و در بازرسی از  منزل وی مقادیری مواد مخدر صنعتی، یک قبضه اسلحه و تعدادی فشنگ کشف و ضبط و متهم روانه زندان شد.

سرهنگ رستم نیا با بیان اینکه طرح مبارزه با فروشندگان موادمخدر در مریوان نیز به اجرا گذاشته شده است افزود: در اجرای این طرح تعداد ۱۱ نفر معتاد و خرده فروش مواد مخدر دستگیر و مقادیر زیادی مواد افیونی از آنها کشف و ضبط شد.


۶ مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی متخلف در مریوان به دادستانی معرفی شدند

رییس شبکه دامپزشکی مریوان گفت: در راستای وظایف و مسوولیت‌های شبکه دامپزشکی در تضمین سلامت فرآورده‌های خام دامی و تامین فرآورده سالم و بهداشتی، مراکز تولید، توزیع، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی در سطح شهرستان مورد بازرسی قرار گرفت.

مسعود خاتمی افزود: در بازرسی انجام شده توسط پنج گروه ۲ نفره از بازرسان این شبکه، تعداد ۳۶۵ مرکز شامل قصابی‌ها، مرغ فروشی‌ها، ماهی فروشی‌ها، رستوران‌ها، کبابی‌ها، جگری‌ها، مراکز تهیه غذای آماده، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و هایپر مارکت‌ها مورد بازدید قرار گرفت.

وی یادآور شد: در این بازرسی‌ها ۹۵۲ کیلوگرم فرآورده‌های غیر قابل مصرف کشف و ضبط و تعداد ۶ مرکز متخلف عرضه این فرآورده های خام دامی شناسایی و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهرستان مریوان با جمعیت ۱۵۳ هزار نفری در غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و دارای ۷۱ واحد مرغداری صنعتی پرورش نیمچه گوشتی، یک واحد مرغداری تخم گذار و یک واحد مرغ مادر گوشتی است.

حضور ۲ ورزشکار کردستانی در لیگ برتر تنیس و خبرهای کوتاه ورزشی

۲ نماینده استان کردستان در رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز کشور حضور دارند. مرحله جدید رقابت‌های لیگ برتر تنیس روی میز آقایان و بانوان کشور از دهه نخست دی آغاز خواهد شد و ۲ نماینده کردستان با نام‌های تیم شادروان اقبال لطف الله نسبی در بخش آقایان و تیم وچان کردستان در بخش بانوان در این مسابقات حضور دارند.

مرحله رفت مقدماتی دور جدید رقابت های لیگ برتر تنیس روی میز بانوان با حضور ۶ تیم از روز سوم دی و مسابقات لیگ برتر بخش آقایان کشور با حضور هشت تیم از روز نهم دی در سالن‌های آکادمی امیر احتشام زاده و کمپ بین المللی شهید عضدی تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

تیم فوتسال جنرال ویند سقز سومین بازی خود را به تیم میزبان باخت

جنرال ویند سقز نماینده استان کردستان در لیگ دسته ۲ فوتسال در سومین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ با نتیجه ۴ بر ۲ از تیم آیندگان بندرعباس  شکست خورد.

۲ بازی دیگر تیم جنرال ویند طبق برنامه با تیم‌های آروین قالا ماکو و صبحان فلز گرمسار است.

نتایج مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کردستان مشخص شد

نتایج مسابقات مجازی وزنه برداری قهرمانی نونهالان و نوجوانان استان کردستان با معرفی نفرات برتر مشخص شد. در این دوره از مسابقات که با حضور وزنه برداران نونهال و نوجوان شهرستان‌های استان برگزار شد پس از بررسی و اعلام نظر داوران منتخب و ارشد استان، نفرات برتر در هردو رده سنی مشخص شدند.

در رده سنی نونهالان که اجرای صحیح تکنیک یکضرب و دوضرب را بهمراه  داشت هفت نفر از شرکت کنندگان به عنوان تکنیک های برتر معرفی شدند. انصار وجدی، پولاد وکیلی، سارو مقصودی، آرتا بهمنی، متین مهران فرد، حسین خزایی، سهیل قره ویسی نفرات برتر این رده سنی بودند.

در رده سنی نوجوانان که اجرای نمایش تکنیک صحیح وزنه برداری همراه با وزنه‌های سنگین تر انجام گرفت پنج نفر از این رده سنی به تشخیص داوران به عنوان برترین های استان معرفی شدند. راژان روحانی، شاهین مقصودی، ‌ متین محمدی، مبین رحمان پناه و مهیار کریمی نفرات برتر این رده سنی بودند.

برچسب‌ها مریوان مواد مخدر انتظامی احتکار کشفیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مریوان مواد مخدر انتظامی احتکار کشفیات مریوان مواد مخدر انتظامی احتکار کشفیات اخبار کنکور فرآورده های خام دامی استان کردستان لیگ برتر تنیس رقابت های لیگ نفرات برتر معرفی شدند مواد مخدر رده سنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، ایرج مرندی افزود: ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است.

او اضافه کرد: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه پارسال شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی گفت: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

 

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ میلیارد ریال کالای احتکاری از انبار غیرمجاز در اصفهان
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز درآذربایجان‌ غربی
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • کشف ۴ تن روغن قاچاق
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • کشف انبار گردوی خارجی قاچاق در بیرجند
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی