Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@04:27:28 GMT

قیمت فلفل هم نجومی شد

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۰۶۹۶

قیمت فلفل هم نجومی شد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، این نوع فلفل درکنار طعم و عطرش کلکسیونی از خواص مختلف هم هست؛ منبعی عالی از منیزیم، ویتامین K، آهن و فیبر است و جز اینها خواص ضد‌باکتری، آنتی اکسیدانی، تقویت‌کننده سیستم ایمنی و کاهش تب، بهبود گوارش، افزایش اشتها و در عین حال کمک به کاهش وزن، مبارزه با التهاب مفاصل، کمک به درمان افسردگی و حتی مبارزه با سرطان را هم برای فلفل برشمرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این همه خواص به هیچ عنوان صحیح نیست که از آن صرف‌نظر کنید. 

خوشبختانه دسترسی به آن هم سخت نیست و در سوپرمارکت‌ها می‌توان آن را در انواع پودری و گرانول آسیاب نشده برای استفاده در فلفل‌دان‌های آسیابی پیدا کرد. بیشتر برندهای تولید‌کننده هر 2نوع را دارند و نوع گرانولی کمی ارزان‌تر است. البته فلفل سیاه در مجموع ادویه گرانی است به‌طوری که هم‌اکنون یک ظرف 100گرمی آن بسته به برند، بین 23تا 30هزار تومان قیمت دارد. این یعنی هرکیلوگرم از این ادویه باارزش دست‌کم 200هزار تومان قیمت دارد. البته قیمت فله این محصول طبیعتا کمتر از انواع بسته‌بندی شده است اما کمتر کسی فلفل یا دیگر ادویه‌ها را کیلویی خریداری می‌کند.   بزرگ‌ترین بسته‌بندی این کالا در بازار ظرف‌های 500گرمی است که 90هزار تومان قیمت دارند. برتر و گلها، برندهای پیشکسوت در تولید ادویه‌جات هستند و در زمینه فلفل‌ سیاه هم طبیعتا سهم بیشتری از بازار را در اختیار دارند، اما برندهای دیگری مثل سحرخیز، هاتی کارا، گرین فیلد، همیشک، بهرامن، شاهسوند و گیزیا هم محصولات بسیار باکیفیتی را به قفسه سوپرمارکت‌ها فرستاده‌اند. فلفل و دیگر ادویه‌ها هم به رسم دیگر کالاها از ابتدای امسال چند نوبت افزایش قیمت داشته‌اند که آخرین نوبت آن بین 26تا30درصد در همین یک‌ماه اخیر بوده است. به‌عنوان مثال فلفل سیاه گرانولی مخصوص استیک، 100گرمی برند همیشک از 17هزار تومان به 21.500تومان رسیده و یک نوع بسته‌بندی دیگر همین محصول از همین برند با وزن 45گرم، 30هزار تومان قیمت خورده است.

  پربیننده ترین پربازده‌ترین بازارهای سرمایه‌گذاری کجاست؟ قیمت هر کیلو برنج خارجی چند؟ صادرکنندگان کشمش تسهیلات بدون سقف می‌گیرند تهرانی‌ها چقدر ماهی می‌خورند؟ عبور قیمت موز از کیلویی ۴۰هزار تومان

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فلفل ادویه فلفل سیاه فلفل قرمز فلفل تند تومان قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت روغن مایع در بازار روز برای تاریخ ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته روغن سرخ کردنی ۱۸۰۰ میلی لیتر ۳۱۹ هزار تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت روغن اصیل مایع ۱.۵ لیتر‌ی ۲۷۳ هزار تومان است.

قیمت روغن جامد ۴ کیلویی در بازار ۲۲۵ هزار تومان اعلام شده است و برای خرید روغن اصیل جامد باید ۱ میلیونو ۱۱۰ هزار تومان پرداخت کنید.

قیمت روغن سرخ کردنی نیز در بسته‌های ۱.۵ لیتری ۷۲ هزار تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع روغن خوراکی در بازار تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • پای نفت برای صعود قیمت بسته می‌شود
  • قیمت قورمه سبزی نجومی شد
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • این ادویه عمرتان را زیاد می‌کند
  • قیمت عجیب و نجومی سنگ قبر دوباره سوژه کاربران شد + عکس
  • قیمت سنگ قبر هم نجومی شد
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • (عکس) قیمت نجومی اجاره‌بها برای بالاشهر نشینی در تهران
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران