Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-نیروهای امنیتی عراق در عملیاتی در غرب شهر موصل، ۱۲ تروریست داعشی را از پا در آوردند.

نیروهای یگان مبارزه با تروریسم صبح امروز (سه شنبه) در عملیاتی در منطقه «بادوش» طی عملیاتی ۱۲ تروریست داعشی را از پا در آوردند.

به نوشته وسایت شبکه دجله، پیش از این عملیات، نیروهای امنیتی عراقی با کشف مقر تروریست‌ها، اطلاعات لازم را در اختیار یگان مبارزه با تروریسم قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات همچنین نیروی هوایی ارتش عراق و ائتلاف آمریکایی، مواضع تروریست‌ها را بمباران کردند.

فرماندهی عملیات مشترک عراق نیز روز شنبه از کشته شدن پنج عنصر تروریستی داعش در عملیات ضد تروریستی نیروهای مسلح این کشور در مناطق مختلف عراق خبر داد.

دولت عراق در دسامبر ۲۰۱۷ از آزادی کامل اراضی خود از اشغال داعش خبر داد، اما از آن زمان تا کنون عملیات‌های جست و جو و پاکسازی در استان‌های مختلف عراق ادامه دارد.

منبع: فارس

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بیرمنگام امروز سیزدهمین برد فصل خود را با پیروزی ۱-۰ برابر نوریچ به‌دست آورد اما سرنوشت آنها برای بقا، به نتایج تیم‌های دیگر نیز بستگی داشت.

پلیموث در دیداری حساس موفق شد هال سیتی رده هفتمی را شکست دهد و بدین ترتیب بیرمنگام در رتبه بیست و دوم ماند و سقوطش به دسته پایین‌تر قطعی شد.

با سوت پایان بازی امروز بیرمنگام، هواداران عصبانی به زمین ریختند و خشم خود را علیه تام واگنر، رئیس هیئت‌مدیره باشگاه، ابراز کردند.

در حالی‌که نیروهای امنیتی قصد داشتند با هواداران مقابله کنند، دو طرف با همدیگر درگیر شدند و صحنه‌های زشتی در ورزشگاه دیده شد. هواداران در حال درگیری با نیروهای امنیتی علیه تام واگنر هم شعار می‌دادند.
با این حال این صحنه‌ها دوام چندانی نداشتند و پس از لحظاتی هواداران به سکوها فرستاده شدند.

بیرمنگام در اوایل این فصل در رتبه ششم قرار داشت اما تام واگنر علیرغم نتایج خوب، تصمیم گرفت جان یوستیس، سرمربی باشگاه را اخراج کند و وین رونی را جانشین او کند.

رونی نتایج فاجعه‌باری ثبت کرد و پس از ۹ باخت در ۱۵ بازی جایش را استیو اسپونر، سرمربی موقت داد و سپس تونی موبری جایگزین او شد. این مربی هم پس از ۸ بازی به دلیل سلامتی از هدایت بیرمنگام کناره‌گیری کرد و مارک ونوس به‌صورت موقت جای او را گرفت. در ادامه گری رووت سرمربی تیم شد اما او هم نتوانست نتایج چندان خوبی با این تیم بگیرد و با شکست امروز سقوط آنها به لیگ یک قطعی شد.

دیگر خبرها

  • حمله هواداران بیرمنگام به نیروهای امنیتی (عکس)
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه
  • شوک نیروی قدس سپاه به تروریست های سیستان و بلوچستان /عوامل جیش الظلم کجا مخفی شده بودند؟
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • کشته و زخمی شدن ۱۵۴ نفر در حملات داعش در افغانستان
  • ادعای ترکیه مبنی بر کشتن ۴۳ تروریست در یک هفته
  • حملات داعش در افغانستان بیش از ۱۵۰ کشته و زخمی برجای گذاشته است
  • بیش از ۳۵ کشته در حملات داعش در افغانستان