Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز دوم دی‌ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. 

کشف احشام قاچاق ۷ میلیاردی در آباده

فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف یک کامیون و کشف ۲۲۰ رأس گوسفند قاچاق به ارزش ۷ میلیارد ریال در شهرستان آباده خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رهام بخش حبیبی بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان آباده هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان، به یک کامیون مظنون و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۲۲۰ رأس گوسفند قاچاق و بدون پروانه بهداشتی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش احشام مکشوفه ۷ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف بیش از یک تن تخم مرغ فاقد مجوز در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی بیان کرد: ماموران انتظامی "بوانات" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی منتهی به این شهرستان، به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم تخم مرغ فاقد مجوز حمل کشف و راننده نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی بوانات با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را ۲۱۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ مزارعی با بیان اینکه حمل اینگونه محموله‌ها بدون مجوز تخلف محسوب می‌شود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

با تیزبینی پلیس سپیدان، کالا‌های قاچاق به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی سپیدان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ احمد فداکار بیان کرد: ماموران انتظامی "سپیدان" هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران موفق شدند در بازرسی از این خودرو، ۲۱ دستگاه انواع لوازم برقی، ۱۰ هزار عدد تیغ اصلاح، ۵۰۷ ثوب انواع پوشاک، ۶ جفت کفش ورزشی و ۲ طاقه پارچه خارچی قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف کنند.

فرمانده انتظامی سپیدان با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد، افزود: کارشناسان ارزش این محموله قاچاق را یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند.

کشف موتورسیکلت قاچاق ۵ میلیاردی در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: ماموران یگان امداد کازرون حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین که در حال تردد بود مشکوک و دستور ایست دادند.

او افزود: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند موتورسیکلت مذکور را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت قاچاق را ۵ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص راکب دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۲۴ تن ذرت قاچاق در بوانات

فرمانده انتظامی بوانات از کشف ۲۴ تن و ۷۷۰ کیلوگرم ذرت دامی قاچاق و بدون مجوز به ارزش ۹۵۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ ابوالحسن مزارعی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی "بوانات" حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی، به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ تن و۷۷۰ کیلوگرم ذرت دامی قاچاق و فاقد مجوز کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات با اشاره به اینکه ارزش اموال مکشوفه براساس نظر کارشناسان، ۹۵۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: مبارزه با قاچاق کالا و ارز وظیفه ملی است و همه باید برای ریشه کنی این معضل تلاش کنند.

توقیف پژو پارس حامل کالای قاچاق در کازرون

فرمانده انتظامی کازرون از توقیف یک دستگاه پژو پارس حامل انواع کالای قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ اسماعیل زراعتیان اظهار داشت: مأموران پاسگاه کمارج کازرون حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی، به یک دستگاه پژو پارس مشکوک و آن را توقیف کردند.

او افزود: ماموران در بازرسی از آن خودرو، ۱۵۰ عدد لوازم جانبی موبایل از نوع کاور، شارژر، پایه نگهدارنده، گلس، دستگاه پرس، دستگاه حباب گیر، پمپ مکش، دستگاه گرم کن، جدا کننده و قالب گیر تاچ ال سی دی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اشاره به اینکه ارزش این محموله قاچاق بنا به نظر کارشناسان، ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارق و کشف ۱۰ فقره سرقت

فرمانده انتظامی اقلید از دستگیری یک سارق و کشف ۱۰ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مراد صارمی بیان کرد: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در "اقلید"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات فنی و تخصصی و گشت زنی نامحسوس و هدفمند، موفق شدند یک نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی آن را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی اقلید با بیان اینکه متهم در تحقیقات فنی پلیس به ۱۰ فقره سرقت از اماکن خصوصی، درون خودرو و کابل برق اعتراف کرد، عنوان داشت: سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

دستگیری سارقان موبایل قاپ با ۲۳ فقره سرقت 

رئیس پلیس آگاهی استان فارس از دستگیری سارقان سابقه دار موبایل قاپ و کشف ۲۳ فقره سرقت از آن‌ها در "شیراز" خبر داد.

سرهنگ کاووس حبیبی بیان کرد: در پی مراجعه تعدادی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه در خیابان در حین صحبت کردن با گوشی موبایل بودیم که ناگهان یک دستگاه موتورسیکلت ۳ ترکه گوشی موبایل را از دستمان قاپیدند و سریعا متواری شدند که موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تقویت کنترل و مراقبت‌های نامحسوس و اقدامات فنی بر روی گوشی‌های مسروقه، ۳ نفر از سارقان را شناسایی و در یک عملیات ضربتی آن‌ها را دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس اظهار کرد: پس از انتقال سارقان به پلیس آگاهی و در مواجه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشتند و به ۲۳ فقره موبایل قاپی در شیراز اقرار کردند.

سرهنگ حبیبی با بیان اینکه متهمان پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: شهروندان باید حتی الامکان از عبور و مرور در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب خودداری و در زمان صحبت با موبایل مواظب اطراف و افراد مظنون باشند و از قرار دادن گوشی در جیب پشت شلوار نیز خودداری کنند.

کشف موتورسیکلت قاچاق میلیاردی در اوز

فرمانده انتظامی اوز از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۲۵۰ سی سی به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ هادی محمدیان بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان "اوز" با اقدامات فنی و تخصصی از وجود یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق در یک منزل مسکونی مطلع شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق ۲۵۰ سی سی را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان اوز با بیان اینکه ارزش موتورسیکلت قاچاق کشف شده برابر نظر کارشناسان، ۳ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انبار احتکار روغن خوراکی در فسا کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان فسا از کشف ۵ هزار و ۸۸۰ عدد بطری روغن خوراکی احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ محمدهاشم قسام اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر احتکار روغن خوراکی توسط فردی در یکی از محله‌های شهرستان فسا، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او با بیان اینکه مأموران انتظامی با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسی از انبار متعلق به این فرد، ۵ هزار و ۸۸۰ عدد بطری روغن خوراکی احتکار شده کشف و متهم نیز دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا گفت: طبق نظر کارشناسان مربوطه، ارزش روغن‌های خوراکی کشف شده یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ قسام در پایان گفت: به دستور مقام قضائی، انبار موصوف جهت تعیین تکلیف پلمب شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی طی ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ داود امجدی گفت: مأموران انتظامی این شهرستان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را با قدرت و جدیت طی ۴۸ ساعت گذشته اجرایی کردند.

او گفت: در نتیجه اجرای این طرح، ۱۹ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک و ۱۳ رأس احشام قاچاق کشف شد.

توقیف ۲۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف، پلمب ۴ واحد صنفی، کشف ۳۴۸ عدد اقلام بهداشتی غیرمجاز، کشف تعداد زیادی داروی غیر مجاز و دستگیری ۱۲ متهم و محکوم متواری از دیگر نتایج مهم اجرای این طرح بود که فرمانده انتظامی شهرستان لارستان به آن اشاره کرد.

سرهنگ امجدی با تقدیر از تعامل و همراهی مردم در اجرای طرح‌های انتظامی، بیان کرد: موفقیت پلیس در اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی حاصل همکاری صمیمانه مردم با پلیس است و با این تعامل سازنده در آینده شاهد پاک شدن همه محله‌های جرم خیز از وجود افراد هنجارشکن خواهیم بود.

دستگیری ۶۵ خرده فروش مواد مخدر 

فرمانده انتظامی مرودشت از دستگیری ۶۵ خرده فروش و کشف ۵۰ کیلو انواع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرشید زینلی گفت: در ادامه روند مبارزه شبانه روزی با توزیع کنندگان مواد مخدر و در راستای ارتقاء احساس امنیت شهروندان، طرح تشدید برخورد با خرده فروشان در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی، ۶۵ خرده فروش و معتاد مواد مخدر را طی یک ماه گذشته در سطح شهرستان شناسایی و آنان را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: طی این مدت، ۱۳ دستگاه خودرو توقیف و ۵۰ کیلو و ۹۶ گرم انواع مواد مخدر نیز کشف شد.

سرهنگ زینلی با اشاره به اینکه متهمان به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: برخورد قاطع ومستمر با خرده فروشان مواد مخدر وکسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش وامنیت شهروندان را به مخاطره بیندازند، توسط انتظامی شهرستان با اقتدار کامل انجام می‌شود.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث فارس نیروی انتظامی یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق کنترل خودرو های عبوری فرمانده انتظامی شهرستان بازرسی از این خودرو شهرستان خبر ارتقاء امنیت اجتماعی تحویل مراجع قضائی شد دستور کار ماموران ریال برآورد شده میلیون ریال برآورد سیر مراحل قانونی ماموران انتظامی کارشناسان ارزش نظر کارشناسان قاچاق به ارزش میلیارد ریال یک میلیارد یک دستگاه ریال خبر متوقف کردند روغن خوراکی قضائی معرفی توقیف یک استان فارس پلیس آگاهی قرار گرفت فقره سرقت مواد مخدر اجرای طرح فاقد مجوز موفق شدند ۷ میلیارد تخم مرغ کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر

سرهنگ علی اکبر مرادی  فرمانده انتظامی شهرستان بندرخمیر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندرخمیر حین گشتزنی در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • توقیف تریلر حامل ۶۰ میلیارد پارچه قاچاق در بروجرد
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق، فوت راننده و سرنشین آن را رقم زد
  • واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمبر
  • ۲ فوتی در اثر واژگونی خودرو شوتی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • کشف محموله تنباکو به ارزش حدود سه میلیارد تومان در لامرد