Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت های هواپیمایی آمریکا اعلام کردند که منتظر دریافت بسته کمک کرونایی ۱۵ میلیارد دلاری دولت این کشور هستند تا بتوانند دهها هزار کارمندی را که موقتاً اخراج شده اند، بازگردانند. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، شرکت های هواپیمایی "امریکن ایرلاینز" و "یونایتد ایرلاینز" روز دوشنبه اعلام کردند که در انتظار تصویب کنگره در مورد بسته کمک کرونایی 15 میلیارد دلاری هستند تا بتوانند دهها هزار کارمندی را که موقتاً اخراج شده اند، بازگردانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

این درحالی است که در یک اعلامیه داخلی، مدیران یونایتد هشدار دادند که انتظار می رود با کاهش تقاضای سفر، این فراخوان برای بازگشت کارکنان "موقتی" باشد.

گفته می شود این کمک دولت به شرکت های هواپیمایی هزینه حقوق و دستمزد کارمندان را تا 31 مارس 2021 پوشش می دهد.

اسکات کربی، مدیر عامل خطوط هوایی یونایند و و برت هارت رئیس این شرکت در یادداشتی گفتند: واقعیت این است که ما بر اساس داده های موجود، تفاوت فاحشی در رزرو پروازها طی چند ماه آینده مشاهده نمی کنیم.

در حالی که دو شرکت یونایتد ایرلاینز و امریکن ایرلاینز با کاهش شدید تقاضا برای سفرهای هوایی دست و پنجه نرم می کنند، در مجموع بیش از 32000 نفر از کارکنان خود را در ماه اکتبر به صورت موقت اخراج کردند.

در ماه اکتبر بسته نجات 25 میلیارد دلاری دولت برای پوشش شش ماهه حقوق کارکنان شرکت های هواپیمایی منقضی شد.

حمایت کنگره آمریکا از کمک جدید 15 میلیارد دلاری به خطوط هواییخطوط هوایی ژاپن به دلیل بحران کرونا 3500 شغل را کاهش می‌دهدخطوط هوایی آمریکا از ضرر خود در سومین فصل متوالی خبر داد

مجلس نمایندگان و سنای آمریکا قرار بود شب گذشته بسته نجات 900 میلیارد دلاری را که مورد توافق دو حزب اصلی این کشور است، تصویب کنند.

بر اساس این گزارش، بسته 15 میلیارد دلاری در نظر گرفته شده برای خطوط هوایی مستلزم فراخواندن همه کارکنان اخراج شده و پرداخت حقوق کامل آنها از اول دسامبر تا 31 مارس 2021 است.

انتهای پیام/  

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا شرکت های هواپیمایی میلیارد دلاری خطوط هوایی اخراج شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن

وزیر خارجه آمریکا، که هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی واشنگتن به تایوان به چین سفر کرده، گفت که واشنگتن به‌دنبال رقابت اقتصادی سالم با پکن است.

به گزارش مشرق، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا که با هدف حل تنش‌ها میان واشنگتن و پکن با هدف توسعه روابط دوجانبه به چین سفر کرده است، از پکن خواست تا زمینه فعالیت شرکت‌های آمریکایی در این کشور را فراهم کند.

بلینکن آنچه را که واشنگتن به‌عنوان رویه‌های تجاری ناعادلانه چین توصیف می‌کند، در نشست با مقامات دولتی محلی چین در مرکز مالی شانگهای مطرح کرد.

وزارت خارجه آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد: بلینکن با مقام ارشد شهر، دبیر حزب حاکم ملاقات کرد و نگرانی‌های خود را در مورد سیاست‌های تجاری چین و شیوه‌های اقتصادی آن مطرح کرد.

بلینکن تاکید کرد که آمریکا به‌دنبال رقابت اقتصادی سالم با چین و زمینه بازی برابر برای کارگران و شرکت‌های آمریکایی فعال در چین است.

در این بیانیه آمده است: دو طرف بر اهمیت روابط بین مردم آمریکا و چین، از جمله گسترش مبادلات بین دانشجویان، دانش‌پژوهان و بازرگانان تاکید کردند.

واشنگتن و چین به‌طور فزاینده‌ای بر سر نحوه عملکرد شرکت‌های آمریکایی در چین و صادرات و ظرفیت تولید چین اختلاف نظر دارند. این اختلافات همچنین در پی آنچه حمایت پکن از مسکو در جنگ با اوکراین خوانده شده، تشدید شده است.

انتظار می‌رود سفر بلینکن به چین که تازه‌ترین ارتباط میان مقامات ارشد دو کشور است، شامل رایزنی درباره مسائل مختلفی از اقتصادی گرفته تا سیاسی و نظامی باشد.

هم‌زمان با ورود آنتونی بلینکن به چین، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا با امضای مصوبه کنگره مبنی بر اعطای بسته کمکی چند میلیارد دلاری آمریکا به تایوان، آن را اجرایی کرد. این بسته شامل ۸ میلیارد دلار کمک در جهت مقابله با حمله نظامی احتمالی چین است.

بلینکن قرار است روز جمعه در پکن با وانگ یی، وزیر خارجه چین دیدار کند. همچنین احتمالا او قرار است دیداری نیز با شی جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین داشته باشد.

دیگر خبرها

  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • آمریکا یک بسته کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • آمریکا کمک نظامی جدید ۶ میلیارد دلاری به اوکراین اختصاص داد
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین
  • پالیتیکو: آمریکا آماده امضای قرارداد ۶ میلیارد دلاری تسلیحاتی برای اوکراین است
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • جایزه ۱۰ میلیون دلاری آمریکا برای معرفی سه «هکر ایرانی»
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟