Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ای خود در خارج و برخی از عوامل جاسوسی داخلی، دنبال تحریف بیانات مقام معظم رهبری است. امیر سرتیپ محمدحسن نامی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به تحریف بخش‌هایی از بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان برگزار کننده اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عزیز، گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ای خود در خارج و برخی از عوامل جاسوسی داخلی، دنبال تحریف بیانات مقام معظم رهبری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تغییر در حوزه ژئواستراتژیک، لازمه تغییر در قلمرو ژئوپولتیکی
رئیس گروه ژئوپلیتیک مرکز راهبردی جمهوری اسلامی ایران افزود: جهت تغییر در قلمرو ژئوپولتیکی، تغییر را باید در حوزه ژئواستراتژیک ایجاد کرد، همیشه مواضع ممتاز و حوزه‌های ژئوپولتیکی پیرامون جمهوری اسلامی ایران با فرمایش مقام معظم رهبری، امنیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی برای نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران ایجاد کرده است.   نامی با اشاره به اینکه تحریف‌ها، رَه به جایی نمی‌برد، اظهار داشت: صحبت‌ها و بیانات مقام معظم رهبری واضح و شفاف است و این تحریف‌ها مشکل ایجاد نخواهد کرد.   بیشتربخوانید: نماینده ولی فقیه در سپاه: تعجب نمی‌کنیم برخی‌ها دست به تحریف معنایی صحبت‌های رهبر معظم انقلاب بزنند

انتهای پیام/

برچسب ها: محمد حسن نامی ژئوپولتیک نظام جمهوری اسلامی مقام معظم رهبری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری بیانات مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی

اخیراً در فضای رسانه‌ای توئیتی مبنی بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران بر ساخت سلاح اتمی منتشر شده است. با مروری بر بیانات مقام معظم رهبری در سال‌های مختلف در می‌یابیم که در دکترین دفاعی- امنیتی جمهوری اسلامی ایران چنین رویکردی وجود ندارد و توئیت منتشر شده به هیچ عنوان با بیانات رهبر انقلاب اسلامی و سیاست‌های کلان جمهوری اسلامی تطابق ندارد.

اینفوگرافی طراحی شده توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی نشان‌دهندهٔ تمام "نه"های رهبر انقلاب به سلاح اتمی است:

دیگر خبرها

  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • بیانات مقام معظم رهبری حرف دل همه کارگران بود
  • توانمندسازی تسهیل‌گران اقتصاد مقاومتی در لرستان + فیلم
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • ۵ سند همکاری میان مقام‌های ایران و سریلانکا امضا شد
  • تمام «نه»های رهبر انقلاب به سلاح اتمی + عکس
  • (اینفوگرافیک) تمام «نه»‌های رهبر انقلاب به سلاح اتمی