Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتشار فیلمی از یک جانباز دفاع مقدس در فضای مجازی مبنی بر برخورد نامناسب با وی در دادسرای چالوس روابط عمومی دادگستری مازندران توضیحاتی ارائه کرد.

بر اساس این گزارش در هفته گذشته یک جانباز دفاع مقدس که سمتی در پرونده نداشته و صرفاً ضامن متهم متواری پرونده است با حضور در اجرای احکام دادسرای چالوس تقاضای کپی از پرونده می‌نماید و وقتی با مخالفت کارمند وظیفه شناس رو به رو می‌شود، عصبانی شده و مبادرت به توهین و ایراد ضرب نسبت به کارمند که او هم فرزند شهید است و بر هم زدن نظم در دادسرا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت این فرد پس از رفع عصبانیت با حضور در دادگستری چالوس مبادرت به عذر خواهی و حلالیت طلبی از کارمند دادگستری کرد که موضوع خاتمه یافت.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قوه قضاییه جانباز چالوس دادگستری پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد

صفدری  با اشاره به ضرورت کاهش سرانه مصرف کاغذ در دستگاه‌ قضایی گفت: برای تحقق این هدف، طرح تشکیل پرونده قضایی به صورت الکترونیکی و حذف فیزیکی آن در دستور کار قرار گرفت و تاکنون نیمی از پرونده‌ها در دادگستری گرمسار الکترونیکی شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح الکترونیکی شدن پرونده‌های قضایی تأثیر مطلوبی در کاهش روند اطاله دادرسی دارد، افزود: میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی به ۷۵ روز کاهش یافته است.

رییس دادگستری گرمسار از دیگر دستاوردهای این دستگاه را به صفر رساندن شمار پرونده‌های کثیر الشاکی و کثیر الدعوی عنوان کرد و گفت: نخستین دادگاه برخط در این شهرستان طی یک ماه آینده برگزار می‌شود که تحول بزرگی در ارائه خدمات قضایی ایجاد می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • ۵ نکته مهم درباره برخورد دستگاه قضایی به دانه درشت ها
  • امکان آزادی مشروط بابک زنجانی با تایید رییس قوه قضاییه
  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل در قوه قضاییه
  • دادگاه بین‌المللی دادگستری در خصوص پرونده نسل‌کشی آلمان در غزه رای می‌دهد
  • جزئیاتی جدید از پرونده چای دبش
  • توضیح درباره یک خبر از دوران دفاع مقدس و محسن رضایی
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • نیمی از پرونده‌های قضایی گرمسار الکترونیکی شد