Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهالی فرهنگ و هنر در دیدار با فرماندار شهرستان لنده ضمن بیان دیدگاه‌ها، دغدغه‌ها و مطالبات هنرمندان به بی‌توجهی مسئولان به موضوع ساخت فرهنگسرای این شهرستان گلایه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صبح زاگرس صبح امروز جمعی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان لنده به‌منظور پیگیری مطالبات خود در حوزه فرهنگسرای این شهرستان با فرماندار دیدار و گفت و گو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار کورش محمدی به عنوان نماینده اهالی فرهنگ و هنر شهرستان لنده با بیان دیدگاه ها و نظرات هنرمندان و گلایه از عدم همکاری مسولان برای رفع مشکلات فرهنگسرای شهرستان لنده مطرح کرد و از نبود روحیه جهادی در مسئولان برای رفع مشکلات و موانع در این فرهنگسرا گلایه کرد.

وی افزود: امروز کسانی که مسئولات دارند اگر به درخواست های اهالی هنر شهرستان لنده توجه نکنند بدون شک این درخواست به دادخواست از مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد چرا که حقوق اهالی فرهنگ و هنر متاسفانه نادیده گرفته شده است.

در ادامه نیز فرماندار شهرستان لنده با به حق دانستن مطالبات اهالی فرهنگ و هنر گفت:فرهنگ به عنوان شالوده اصلی جامعه است که توجه به آن می تواند راهبردی برای کاهش معضلات و چالش های فرهنگی باشد.

وی افزود: یکی از مهمترین دغدغه های بنده به عنوان فرماندار نبود یک سالن مجهز برای اجرای برنامه های مختلف شهرستان است که متاسفانه این مهم در سنوات گذشته به واسطه جانمایی مکان فرهنگسرای شهرستان در مسیر دره فصلی بنا به تشخیص کارشناسان و دفتر فنی استانداری و شهرداری ممانعت به عمل آمد.

خدادوست موسوی تصریح کرد: مکان یابی جدید برای فرهنگسرای شهرستان پس از کش و قوس های فراوان و طرح در کمیسیون ماده پنج و پیگیری های فراوان این مشکل تا حدودی رفع شد و مبلغ پنج میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستانی برای این پروژه در نظر گرفته شده است و مکان جدید در پارک شهید فهمیده در روبروی کمیته امداد امام خمینی(ره) تصویب شد.

وی تاکیدکرد: این مهم در حوزه کمیسیون ماده پنج بلامانع است چرا که وقتی مجوز لازم را دارد نیاز نیست دوباره نامه‌نگاری کنند و باید در این زمینه همکاری و مساعدت لازم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: پیگیری های فراوانی از شهرستان تا استان برای بحث فرهنگسرای شهرستان لنده صورت گرفت که باتوجه به داشتن مجوز ماده پنج باید روند ساخت و ساز هرچه سریعتر صورت پذیرد و باید این مهم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری، منایع طبیعی، ارشاد اسلامی، راه و شهرسازی باید در سطح شهرستان نسبت به روند اجرایی پروژه فرهنگسرا که دغدغه بنده و اهالی فرهنگ و هنر است باید هرچه سریعتر به یک نتیجه واحد برسد تا شهرستان بیش از این متضرر نشود.

در ادامه نیز تعدادی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر به بیان دیدگاه و نظرات خود در حوزه مشکلات فرهنگی و فرهنگسرای شهرستان لنده از تلاش‌ها و پیگیری های فرماندار در خصوص کمیسیون ماده پنج قدردانی کردند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است:

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فرهنگسرای شهرستان اهالی فرهنگ و هنر شهرستان لنده ماده پنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند

غلامحسین امیرخانی با حضور در نمایشگاه «روایت باران» به پرسش‌های خبرنگاران درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق پاسخ می‌دهد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فرهنگسرای نیاوران این روزها میزبان بیش از 200 اثر از هنرمندان هنرهای قرآنی است که در نخستین نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران» شرکت کرده‌اند.

این نمایشگاه در راستای رویکرد پژوهشی، میزبان پنل‌ها و نشست‌های تخصصی با حضور اساتید، دانشجویان و هنرجویان خواهد بود.

در این راستا جلسه پرسش و پاسخ درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق، روز دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 با حضور استاد غلامحسین امیرخانی از ساعت 16 الی 18 در فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

غلامحسین امیرخانی: حقوق کنونی خوشنویسان کفاف کرایه تاکسی‌شان را هم نمی‌دهد

نمایشگاه «روایت باران» توسط نگارخانه «ترانه باران» به عنوان نگارخانه تخصصی هنرهای ایرانی- اسلامی و با همکاری صندوق اعتباری هنر در فرهنگسرای نیاوران و با هدف توسعه و ترویج فرهنگ و هنر ایرانی و اسلامی با محوریت قرآنی، و همچنین رشد و توسعه اقتصاد هنرهای ایرانی و اسلامی و حمایت از هنرمندان فعال در عرصه آثار قرآنی برگزار شده است.

نمایشگاه «روایت باران» تا پایان اردیبهشت 1403 دایر است و علاقه ‌مندان می‌توانند همه روزه از ساعت 10 تا 19 و روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 19 از این نمایشگاه دیدن نمایند.

با توجه به شهادت امام جعفر صادق (ع) روز شنبه 15 اردیبهشت نمایشگاه «روایت باران» و مجموعه گالری‌های فرهنگسرای نیاوران تعطیل است.

زمان برگزاری جلسه پرسش و پاسخ درباره مباحث تخصصی در خط نستعلیق: دوشنبه 17 اردیبهشت 1403 از ساعت 16 الی 18 است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • رفع تنش آبی مهمترین مطالبه مردم کهگیلویه از دولت
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»
  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • نوای موسیقی مقامی خراسان در سواحل خلیج فارس
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران