Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@15:23:12 GMT

۹ اخلال‌گر بازار ارز دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۱۱۵۱

۹ اخلال‌گر بازار ارز دستگیر شدند

وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ۹ نفر از صرافان که فعالیت‌های غیرمجاز ارزی داشتند، به اتهام پولشویی، فرار مالیاتی و قاچاق ارز در استان آذربایجان شرقی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، وزارت اطلاعات با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی و رصد مستمر سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان آذربایجان شرقی، ۹ نفر از صرافان متخلف که با رفتار و فعالیت‌های غیرقانونی خود در افزایش نابسامانی بازار ارز و هدر رفت منابع ارزی کشور سهیم بوده اند؛ شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: سازمان بورس آماده برخورد سریع و قاطع با متخلفان

برابر بررسی‌های بعمل آمده، متخلفان در قالب فعالیت‌های غیرمجاز ارزی با زیر پاگذاشتن مقررات و دستورالعمل‌های معاملات ارز که مبادرت به واگذاری ارز مداخله‌ای برای مصارف غیرمجاز، عدم ثبت معاملات در سامانه سنا، مبادله ارز با فعالان و صرافی‌های غیرمجاز، استفاده از حساب‌های شخصی در عملیات صرافی و عدم صدور فاکتور می‌کردند، به اتهام پولشویی، فرار مالیاتی و قاچاق ارز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

برآورد ارزش تخلفات بررسی شده تاکنون، بالغ بر ۵۴ هزار میلیارد ریال بوده است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا شهید سلیمانی وزارت اطلاعات سربازان گمنام امام زمان اخلالگران ارزی سامانه سنا استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت محلات گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارائه خدمات از قبیل حجامت و فصد و یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهر محلات توسط کارشناس نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات دندانسازی و یک مرکز فروش گیاهان دارویی با توجه به تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات طب سنتی با پیگیری‌های انجام شده، این واحد‌ها غیر مجاز پلمب شدند.

او گفت: مردم برای انجام خدمات طب سنتی و دندانسازی، از مراکز داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۰۸۶۴۳۲۲۳۰۸۱ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • اتباع غیرمجاز افغان دستگیر و از کشور خارج می شوند /۵۰ درصد اتباع در کدام شهر ساکن هستند؟
  • سفر فرزین به عربستان شوک مثبت ارزی رقم زد
  • استاندار تهران: اتباع غیرمجاز دستگیر و از کشور خارج شوند