Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر در مراسم افتتاح طرح توسعه شرکت لازک دیر گفت: شرکت لازک دیر در زمینه بسته بندی و فرآوری آبزیان فعالیت دارد و با مشارکت بنیاد برکت ساخته شده است.

سید محمد حسن تقی زاده افزود: طرح توسعه این شرکت با سرمایه‌گذاری ۲۱ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی برای ۴۵۰ نفر اجرا شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: اکنون ۲۰۰ نیرو در این شرکت مشغول به کار هستند که با طرح توسعه آن میزان اشتغال‌ به بیش از سه برابر افزایش می‌یابد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر عنوان کرد: بنیاد برکت از ابتدای فعالیت در استان بوشهر در طرح‌های مشارکتی شرکت‌های آبزیان ماهی و میگو، ساخت سه مدرسه، پنج مسجد و خانه عالم و ساخت ۷۰۰ خانه روستایی زیر پوشش کمیته امداد امام، ۶۹ خانه برای معلولان زیر پوشش بهزیستی مشارکت داشته است و ۶۱۰ یتیم را زیر پوشش دارد.

بیشتر بخوانید

محصولات آبزیان ایران به ۵۰ کشور دنیا صادر می‌شود

تقی زاده با اشاره به اینکه بنیاد برکت تاکنون ۱۶۵ میلیارد تومان در این زمینه در استان بوشهر هزینه کرده است، ادامه داد: این بنیاد همچنین از ابتدای شیوع ویروس کرونا معادل ۱۲۰ میلیارد تومان کمک در قالب ۱۰ هزار بسته معیشتی، ۱۶۰ تن  مرغ و بسته‌های بهداشتی بین نیازمندان استان بوشهر توزیع کرده است.

او گفت: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام نیز ۱۲۰ میلیارد تومان در بخش‌های مختلف در استان بوشهر هزینه کرده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغال زایی فرآوری آبزیان شیلات ستاد اجرایی فرمان امام بنیاد برکت میلیارد تومان استان بوشهر طرح توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بازنگری طرح هادی روستایی از اولویت‌های بنیاد مسکن بوشهر است
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • رد درخواست ۹۶ درصد متقاضیان نهضت ملی در شهرهای تهران
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • خانۀ ایثار در لرستان افتتاح می‌شود
  • ساعت فعالیت اماکن تفریحی شرکت توسعه سیاحتی سپاهان در سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • آماده‌سازی یک میلیون قطعه زمین مسکن ملی در کشور