Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختصاصی طرفداری از مراسم جایزه ناصر حجازی؛

جایزه ویژه مراسم دومین جشنواره حجازی به استاد راغفر رسید. در شبی که استاد اردشیر لارودی جایزه رسانه را برد، مونا هوبه فکر برنده جایزه عکاسی شد، جایزه ورزشی به حسن رحیمی و جایزه هنری به رخشان بنی اعتماد رسید، داوران دومین دوره جایزه حجازی یک انتخاب ویژه و یک جایزه برگزیده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جایزه به استاد حسین راغفر، چهره خوش نام ورزش ایران که سال هاست در عرصه اقتصاد و سیاست به عنوان یک منتقد در جبهه مردم فعالیت می کند، تقدیم شد. حسین راغفر بعد از پایان مراسم مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت

به گزارش طرفداری، شب گذشته دومین مراسم جایزه حسین راغفر که از منتقدان شناخته شده در زمینه اقتصاد و سیاست است، یکی دیگر از کسانی بود که به این مراسم آمده بود. راغفر در حاشیه این مراسم مقابل دوربین طرفداری قرار گرفت و در خصوص تاثیر اقتصاد بر ورزش و دوران جوانی ناصر حجازی به صحبت پرداخته است.

حضور در این مراسم چه حسی دارد؟

قطعا حس خوبی است که به خصوص در جمع بخشی از خانواده ورزش که یک زمانی عضویتی در این خانواده داشتم، دیدن دوستان قدیمی حس خوبی بود. ضمن اینکه یادآور خاطراتی است که با مرحوم ناصر حجازی در اردوهای تیم ملی داشتیم.

خاطره خاصی مدنظرتان هستید؟

وقتی که مرحوم حجازی 20 ساله بودند و البته من جوان تر از ایشان بودم و در راه آهن بازی می کردم، ایشان از یک تیم دسته دوم به تیم ملی آمد. آن زمان مرحوم عزیز اصلی دروازه بان تیم ملی بود به دلیل سن زیاد ایشان عملا از تیم ملی خداحافظی کردند و یک جوان رعنا را که ناصر حجازی بود، رایکوف که آن زمان مربی تیم ملی بود انتخاب کرد. آن زمان شاهد حضور ایشان درون دروازه تیم ملی بودم که یک انگیزه مضاعفی به ما که جوان تر بودیم می داد تا تلاش بیشتری کنیم برای قله های بالاتر ورزش کشور.

شما منتقد حوزه اقتصاد و سیاست هستید و به ورزش هم علاقه دارید ولی به این حوزه ورود نکردید، علت خاصی دارد؟

علت آن این بود که تحصیلات من در حوزه دیگری بود. فکر می کنم اگر حوزه های اقتصاد را بتوانیم بهبود ببخشیم و اصلاح کنیم، آثار آن را می توانیم در ورزش هم ببینیم.


 

 

همچنین بخوانید:

احمد مددی: هواداران استقلال صبور باشند، همه چیز درست می شود

پسر پورحیدری: عوامل شکسته شدن پدرم را نمی بخشم

حسین کلانی: افسوس می خورم چرا حجازی، پورحیدری و کاشانی زودتر از من رفتند

حجت نظری: ناصر حجازی با بیان دغدغه هایش مسیر متفاوتی را انتخاب کرد

بهناز شفیعی: حجازی به بزرگتر از من هم اجازه دخالت نمی داد

شبی که جای حجازی، پورحیدری و کاشانی خالی بود | گزارش تصویری از مراسم جایزه حجازی

مراسم جایزه حجازی در شب تجلیل از کاشانی و پورحیدری | گزارش تصویری

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جایزه حجازی مراسم جایزه ناصر حجازی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی گفت: همزمان با گرامیداشت سومین سالگرد شهید حجازی، اولین نشست برنامه ریزی و هماهنگی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور استان انجام شد.


سرهنگ مسعود پهلوان افزود: برای برگزاری این یادواره ۸ کارگروه تخصصی با موضوعات فرهنگی، هنری، حفظ و نشر آثار، فضای مجازی و رسانه، بانوان و خانواده، جوانان و نخبگان، اقشار و اداری و پشتیبانی تشکیل شده است.

 

در این نشست سخنرانان ضمن تبیین برنامه های یادواره، نام و یاد سردار حجازی جانشین سپاه قدس که سه سال پیش دعوت حق را لبیک گفت، گرامی داشتند.

 

یادواره شهدای ترور زیر مجموعه کنگره ملی ۱۸ هزار شهید خراسان رضوی است که اسفند امسال در مشهد برگزار خواهد شد.


در خراسان رضوی یک هزار و ۵۰ شهید ترور از ابتدای انقلاب خون خود را فدای نظام جمهوری اسلامی ایران کرده اند.

دیگر خبرها

  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • اعطای جایزه به ۶۲ نفر در شصت‌ودومین جایزه ملی البرز
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • «نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد
  • میزگرد تخصصی مهر گیلان برگزیده جشنواره در مسیر انتخاب شد
  • خلیج فارس صحنه ایستادگی دلیرمردان ایرانی در طول تاریخ است
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • جایزه‌ای به نام اکبر زنجانپور اهدا شود/آرزوی نویدمحمدزاده چه بود؟
  • برگزیدگان جشنواره عروسک خونه معرفی شدند