Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک در راستای طرح «تکریم زینبی» به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، از پرستاران و مدافعان سلامت بیمارستان امام علی (ع) تقدیر کردند.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص اقدامات اخیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک اظهار کرد: اعضای این بنیاد در راستای طرح «تکریم زینبی» امروز به مناسبت سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، با حضور در بیمارستان امام علی (ع) اندیمشک، از پرستاران و مدافعان سلامت این بیمارستان تقدیر کردند و به توزیع شاخه‌های گل و بسته‌های شیرینی با هدف ترویج آموزه‌های مهدوی میان پرستاران و بیماران پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) اندیمشک با اشاره به نقش و اهمیت شغل پرستاری افزود: پرستاران کشور به عنوان مدافعان سلامت با سعی و تلاش بی‌دریغ خود نقش‌آفرینی می‌کنند و خدمات ارزشمندی را ارائه می‌دهند.

 

وی از برپایی ایستگاه صلواتی و سلامت در راستای اجرای طرح «یلدای مهدوی» خبر داد و اذعان کرد: در این ایستگاه‌ها که در مرکز شهر اندیمشک برپا شده بودند، تب‌سنجی و توزیع ماسک رایگان، شکلات، شیرینی و پکیج فرهنگی با هدف گسترش معارف مهدوی میان شهروندان صورت گرفت.

 

حجت‌الاسلام مهدوی اضافه کرد: همچنین رزمایش کمک مومنانه با توزیع بسته‌های موادغذایی مزین به احادیث و آموزه‌های مهدوی بین نیامندان اندیمشک برگزار شد.

 

پایان پیام/661

منبع: شبستان

کلیدواژه: تقدیر از پرستاران توزیع بسته های معیشتی مدافعان سلامت توزیع بسته غذایی در بین نیازمندان ایستگاه سلامت ایستگاه صلواتی اندیمشک بنیاد فرهنگی حضرت مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی

دیگر خبرها

  • علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • (عکس‌) علی دایی و مهدی مهدوی‌کیا خواننده شدند!
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • خداحافظی والیبالیست نسل طلایی/ مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
  • رسمی: مهدی مهدوی خداحافظی کرد و مربی شد!
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا