Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم رئیس فدراسیون تنیس، رئیس و اعضا کمیته باشگاه‌های این فدراسیون منصوب شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تنیس،  داود عزیزی رئیس فدراسیون تنیس در احکامی جداگانه اردشیر دادرس را  به‌عنوان رئیس کمیته باشگاه‌ها منصوب کرد.

براساس  احکامی که به امضای رئیس فدراسیون تنیس رسیده است، لیلی زکی‌زاده به عنوان دبیر  همچنین ندامومن زاده، احمدصدری، محمود اکبری، محمد مهذب‌نیا و محمد اسفندیارپور به عنوان اعضای این کمیته منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم معارفه کمیته باشگاه‌های فدراسیون تنیس بعدازظهر امروز با حضور داود عزیزی رئیس و فرزین ضیا آذری دبیر فدراسیون برگزار شد.

داود عزیزی در این مراسم اهمیت باشگاه‌ها در رونق تنیس کشور را مهم برشمرد و با تاکید بر ساماندهی و انسجام باشگاه‌ها برای ایجاد شرایط بهتر تصریح کرد: باشگاه‌ها برای پیشرفت تنیس کشور نقش ارزنده‌ای دارند به همین دلیل فعالیت این کمیته می‌تواند زمینه حل مشکلات باشگاه‌ها را بوجود آورده و با هماهنگی و هم‌افزایی موجبات پیشرفت رشته تنیس را فراهم کند.

رئیس فدراسیون تنیس ادامه داد: با توجه به تجزیه و تحلیلی که در خصوص وضعیت تنیس کشور صورت گرفت به این نتیجه رسیدیم که ساماندهی باشگاه‌ها و ایجاد شرایط مساعد برای پیشرفت آنها و حرکت در مسیر توسعه و پیشرفت  باید با توجه و تمرکز بیشتری در فدراسیون انجام شود.

وی اظهار داشت: در بحث تدوین دستورالعمل باشگاه‌های تنیس، تعرفه‌گذاری و درجه‌بندی باشگاه‌ها از اولویت‌های این کمیته است.

داود عزیزی، اهمیت تعامل بین باشگاه‌ها و هیئت‌های استانی را مورد توجه قرار داد و ابراز امیدواری کرد که فعالیت این کمیته در جهت ارتقا وضعیت باشگاه‌های تنیس کشور و ایجاد هماهنگی‌های بیشتر، منجر به توسعه ابعاد همگانی و قهرمانی تنیس شود.

امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون تنیس با سازمان منطقه آزاد کیش برای برگزاری مسابقات

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تنیس تنیس کمیته باشگاه ها فدراسیون تنیس داود عزیزی تنیس کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند

کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد: نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

بازی دیروز پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو مشخص شد
  • نایب رئیسان فدراسیون کونگ‌فو مشخص نشدند
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم