Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی دایی می گوید دو بار راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در طول سه فصل، کار هر تیمی نیست. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی دایی در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: حضور پرسپولیس در فینال آسیا کار بزرگی بود که هیچ تیمی در ایران نمی‌توانست انجام بدهد. دو بار راهیابی به فینال لیگ قهرمانان آسیا، در طول سه فصل، کاری نیست که هر تیمی در آسیا از عهده آن بر بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس کار خیلی بزرگی انجام داده است، به خصوص که راهیابی به فینال، در این دوره با کادرفنی کاملا ایرانی انجام شد. یحیی و همکارانش از این جهت نیز کار خیلی بزرگی انجام داده اند.

علی دایی ادامه داد: من به مسائل دیگری که مطرح می‌شود کاری ندارم. فوتبال ایران مدیون موفقیت بزرگی است که پرسپولیس آن را صورت داد و یحیی گل محمدی، همکارانش و بازیکنان تیم آن را به انجام رساندند. هیچ چیز نباید باعث نادیده گرفتن این حقیقت بشود. همین که تیم پرسپولیس با تمام مشکلاتی که داشت موفق به انجام کاری شد که خیلی‌ها در شرایط بهتر از عهده انجام آن برنمی آیند اثبات می‌کند، پرسپولیس، یحیی و مجموعۀ تحت هدایتش چه کار بزرگی صورت داده اند.

سرمربی پیشین پرسپولیس و تیم ملی ایران، اضافه کرد: به طور حتم، پرسپولیس با همین شرایط کنونی می‌تواند در ادامه راه خود، موفق عمل کند. یحیی گل محمدی، کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس فقط باید به راهی که پیشِ روی خودشان دارند فکر کنند و تمام تمرکزشان روی تحقق اهداف و برنامه ریزی‌هایی باشد که برای خود طراحی کرده اند. قطعا مسائل زیادی مطرح خواهد شد، ولی اصلا نباید کاری به صحبت‌های غیر مفید داشته باشند. حتی نباید به آن فکر کنند.

شهریار فوتبال ایران در پایان افزود: من یقین دارم حتی در این شرایط که هواداران قادر به حضور در ورزشگاه و حمایت از این طریق نیستند، پرسپولیس می‌تواند با دعا و پشتیبانی آن‌ها در دیگر فضاها، برای پنجمین قهرمانی پیاپی خود تلاش کند و این مهم کار بزرگی است که هیچ تیمی در ایران قادر به انجام آن نبوده است. از آن کار‌هایی است که پرسپولیس می‌تواند انجامش بدهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: علی دایی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا علی دایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی هیأت ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان خراسان رضوی، مسابقات قهرمانی کشور شنا تحت نظارت کمیته بین المللی پارالمپیک روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه با معرفی تیم‌های برتر پایان یافت. بر این اساس تیم خراسان رضوی در جایگاه نخست قرار گرفت و قهرمان شد، همچنین تیم‌های تهران و اصفهان به ترتیب در رده دوم و سوم ایستادند.

شناگران ابوالفضل ظریف:۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، محمد صالح عرفانیان:۳طلا انفرادی ۲طلا تیمی، علی  رشید ابادی :۴طلا انفرادی ۲طلا تیمی، سپنتا نویدی :۳نقره و ۱برنز، امیر حسین  علیزاده :۲طلا و ۲برنز، مازیار ماضی  ۲ نقره ۲ بزنز، حسن غمخواه ۲ نقره  ۱ برنز دو طلای تیمی، تیمی مختلط اول، تیمی آزاد اول، سرمربی: دکتر مهدی ضیایی، مربی: سعید سنجری، مربی: صادق اسدی و با سرپرست:  مجید غفاریان شادلو مدال کسب کردند.

دیگر خبرها

  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • تیمی که قهرمان و سقوط‌کننده لیگ برتر را تعیین می‌کند
  • علی دایی در ورزشگاه نوکمپ بارسلون
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • ژابی آلونسو: برای رسیدن به فینال بازی بزرگی با رم داریم
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • شناگران خراسان رضوی قهرمان مسابقات قهرمانی شنای جانبازان کشور شدند 
  • مردان بایرن نگاه کنند: اینطوری قهرمان می‌شوند
  • علی دایی - پرسپولیس؟ شاید اتفاق بیافتد!