Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@05:28:40 GMT

فرار بزرگ بوفون از محرومیت کمیته انضباطی

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۱۳۹۷

فرار بزرگ بوفون از محرومیت کمیته انضباطی

توهین جان لوئیجی بوفون به هم تیمی جوانش برای او محرومیتی را به دنبال نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، انتشار یک ویدئو در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که جان‌لوئیجی بوفون سنگربان تیم فوتبال یوونتوس در جریان بازی شنبه شب تیمش مقابل پارما در هفته سیزدهم سری آ از لفظی نامناسب برای راهنمایی یکی از هم‌تیمی‌های جوان خود استفاده کرده است که البته داور متوجه این اتفاق نشده و به همین دلیل کاپیتان کهنه‌کار بانوی پیر از مجازات متناسب با آن قسر دررفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

گویا در ویدئوی منتشر شده از دقایق پایانی دیداری که در ورزشگاه اِنیو تاردینی برگزار شد، بوفون 42 ساله به هم‌تیمی جوان خود مانولو پورتانووا می‌گوید:« می‌خواهم همانجا بمانی، بدوی و به خودت فشار بیاوری» و پس از آن اصطلاحی ناشایست به کار می‌برد  و ادامه می‌دهد:« برای من هیچ چیز دیگری مهم نیست».

 

حرف‌های بوفون اگرچه به گوش داور نمی‌رسد اما توسط دوربین‌های تلویزیونی ضبط شده است. عدم گزارش داور باعث شده تا کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا بوفون را جریمه نکند و فدراسیون هم به دلیل نداشتن مدرک کافی، نتوانسته پرونده‌ای برای مجازات سنگربان سابق تیم ملی ایتالیا باز کند. این تصمیم اما با جنجال‌هایی در ایتالیا همراه شده است چرا که هفته گذشته برایان کریستانته بازیکن تیم فوتبال رم، دقیقاً به همین دلیل یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد که البته در آن مورد از بدشانسی او داور حرف هایش را شنیده و در گزارش خود ذکر کرده بود.

یوونتوس بوفون

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس بوفون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • دلیل محرومیت چی‌چی اوغلو از المپیک؛ آنتونیو کوتاه می‌آید؟
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • محرومیت بهترین داور زن فوتبال جهان
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران