Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و رییس شورای سیاست گذاری و هماهنگی گفت‌وگوی ادیان در پیامی به متروپلیت دمیتریاس و المیروس ایگناتیوس، رییس آکادمی ولوس یونان، میلاد حضرت عیسی مسیح علیه‌السلام و فرارسیدن سال جدید میلادی 2021 را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
در این پیام آمده است:‌ میلاد با سعادت حضرت عیسی مسیح علیه‌السلام و آغاز سال 2021 میلادی را به جنابعالی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. سال 2020 که در آخرین لحظات آن هستیم، تجربه گرانسنگی را برای بشریت به همراه داشت. شیوع جهانی ویروس کوید 19 علاوه بر درد و رنجی که به انسان‌ها تحمیل کرد، تغییرات گسترده‌ای را نیز در سبک زندگی به ویژه در رفتار دینی و معنوی آنها ایجاد نمود که حاکی از اهمیت نقش باورها و اعتقادات دینی در حیات انسانی است.
 
وی در این پیام تبریک اظهار کرد: ‌در این سال‌ها شاهد جلوه‌های ارزشمندی از فضایلی چون احساس و ایثار و گذشت و فداکاری و دستگیری از مستمندان در سراسر جهان هستیم که بهترین نمونه آن را می‌توان در کمک‌های مؤمنانه به اقشار ضعیف و فداکاری جامعه پزشکی و کادر درمانی که بدون وقفه ادامه دارد، ملاحظه نمود.
 
ابراهیمی‌ترکمان در ادامه، تصریح کرد: در جمهوری اسلامی ایران نیز تمامی هموطنانم از مسلمان و مسیحی و زرتشتی و یهودی علیرغم مشکلات ناشی از تحریم‌های نامشروع و ظالمانه آمریکا با توکل به خداوند متعال و عزم راسخ، بر سختی‌ها فائق آمدند و به وعده الهی و آینده روشن برای مؤمنان و پرهیزکاران امیدوارند. امیدوارم با دعای مؤمنینی چون آن عالیجناب، در سال جدید شاهد رفع این بیماری همه گیر و سلامتی و رفاه تمامی مردم جهان و گسترش صلح و عدالت باشیم. از خداوند متعال داوم سلامتی آن عالیجناب و آرامش و شادابی همگان را مسألت دارم.
 
گفتنی است؛ متن پیام ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از سوی رایزنی فرهنگی ایران در آتن به زبان یونانی ترجمه و برای دفاتر اسقف اعظم یونان و رییس آکادمی ولوس ارسال شد.
 
انتهای پیام/
 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی روز معلم را تبریک گفت.

‏به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در پیامی شبکه ایکس نوشت: تبریک به معلمان خوب ایرانِ عزیز که درس عشق، مهرورزی و زمزمه‌های محبت آنان همواره در گوش و جان ما و فرزندان این سرزمین است.

روز معلم مبارک

یاد فرزند عزیز و پاره تن امام(ره)، معلم شهید استاد مرتضی مطهری را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جواد خیابانی: المپیک باستان حدود 776 سال قبل از میلاد مسیح بوده است / فیلم
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| آبروی اسم «ال کلاسیکو» با نمایش فاجعه در آزادی رفت/ پرسپولیس هدیه استقلال را پس فرستاد
  • گردهمایی «دختران دانشجو» در قم برگزار ‌می‌شود
  • دکتر ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • ابراهیمی فرارسیدن سالروز تأسیس بانک سپه را تبریک گفت
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • افلاطون در آخرین ساعات عمرش چه می‌کرد؟