Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر عابدینی، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس در خصوص برخی مسائل پیرامون فوتبال اظهار کرد: برند معنوی را در هیچ کدام از محاسبات دولت نمی‌بینیم. برند معنوی باشگاه‌ها برای مردم است، اما مسئولان هیچ وقت نمی‌خواهند این را بپذیرند که این برند معنوی قیمت ندارد و اصلاً نمی‌توان بر روی آن قیمت گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت می‌گوید باشگاه استقلال و پرسپولیس را می‌خواهیم ۵۰۰ میلیارد بفروشیم. مگر برای شما است که می‌خواهید آن‌ها را بفروشید؟ این تیم‌ها برای مردم هستند.

او ادامه داد: حقوق معنوی برای مردم و برای کسی است که ۵۰ سال از عمر خود را با عشق به این باشگاه گذرانده است. اگر کسی نسبت به پیراهن تیم محبوب خود واکنش نشان می‌دهد، برای این است می‌خواهد برای خود هویتی را تشکیل دهد. هویت باشگاه یک هویت معتبر است.

عابدینی در انتقاد به کمک‌های مالی عنوان کرد: اگر حقوق باشگاه‌ها به موقع و درست پرداخت شوند، هیچ وقت ۲ باشگاه نیازمند کمک مالی دولت نخواهند بود.

او افزود: چیزی که می‌توان در حال حاضر روی آن صحه گذاشت، این است که فوتبال یک صنعت شده است و می‌تواند نیاز‌های خود را برآورده کند. فوتبال فقط به یک مدیر نیاز دارد تا حقوق همه احقاق شود. ما باید در ابتدا کاری کنیم که مردم با ما آشتی کنند تا بتوانیم مشکلات دیگر را حل کنیم. برگشت باور مردم فقط با صداقت با آن ها امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید

پیام تبریک دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال

سرپرست سازمان خصوصی‌سازی با ارسال نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال از فروش رسمی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ابراهیم بازیان سرپرست سازمان خصوصی‌سازی در نامه‌ای به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، اعلام فروش سهام کنترلی متعلق به دولت در شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس را اعلام کرد.

در نامه بازیان آمده است:

به استحضار می‌رساند در اجرای مصوبه هیئت محترم واگذاری بلوک سهام کنترلی شرکت‌های فرهنگی - ورزشی استقلال ایران و پرسپولیس متعلق به دولت (وزارت ورزش و جوانان) در تاریخ 1403/2/3 توسط این سازمان به فروش رسید.

دیگر خبرها

  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون فوتبال
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • نامه محرمانه AFC برای پرسپولیس و استقلال
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!