Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی فتح‌الله زاده، مدیرعامل سابق استقلال در خصوص برخی مسائل ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: سیاست‌مدار‌ها از ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس چه می‌خواهند؟ کسانی که در ورزش کشور فعالیت می‌کنند، کار خود را بلد نیستند؟ کجای کار ما اشتباه است که فقط بر سر ورزش می‌کوبند و تمام حقیقت‌ها را به ‌دروغ تحویل مردم می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در تمام دنیا درآمد فوتبال مشخص است. درآمدی که فوتبال دارد از درآمد بخش‌های پتروشیمی بالاتر است. پتروشیمی‌ها یکی از پایه‌های قوی اقتصادی هستند، اما گردش مالی فوتبال بیشتر است. در کشور ما جایگاه فوتبال کجا است؟

او افزود: پول‌هایی که امروز در فوتبال ما خرج می‌شوند، ۱۰۰ میلیارد تومان است. اما همه ارگان‌های نظارتی بالای سر ورزش نشسته‌اند که مچ بگیرند و ببینند چه کسی پول را خورده است. اگر پرسپولیس شنبه قهرمان می‌شد، ۸۰ میلیون ایرانی شاد می‌شدند. این حال شاد، شور و شوق را با چقدر پول می‌شود خرید؟

او تصریح کرد: با چه سرمایه‌ای و با چه وزارتخانه‌ای می‌شود این شادی را برای مردم به وجود آورد؟ چرا دولت حق ‌و حقوق فوتبال را نمی‌دهد؟ در فوتبال با همه‌چیز سلیقه‌ای برخورد می‌شود. چرا گرفتن بازیکن خارجی را ممنوع کردیم؟ چون منفعت برخی افراد در این است که به دلالی خود برسند. اگر پرسپولیس چند بازیکن باکیفیت خارجی می‌گرفت، قطعاً قهرمان آسیا می‌شد. استقلال و پرسپولیس یتیم‌تر از یتیم هستند.

فتح‌الله زاده ادامه داد: در فوتبال ایران تیم‌های باشگاهی ۱۰۰ درصد پول خود را از دولت می‌گیرند. درآمد استقلال و پرسپولیس از حق پخش زنده ، ۶۰ میلیارد تومان است، اما این پول‌ها کجا هستند؟ اگر این ۲ باشگاه هزینه‌بر هستند، چرا آن‌ها را رها نمی‌کنید و این ۲ باشگاه را خصوصی نمی‌کنید؟

مدیرعامل سابق استقلال در خصوص ضعف مدیریت ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس عنوان کرد: مدیریت‌های اخیر ۲ باشگاه با دلسوزی نبوده است و فقط سلیقه‌ای عمل کرده‌اند. به ‌عنوان‌ مثال مگر مدیران باشگاه پرسپولیس نمی‌دانستند که به فینال رسیده‌اند و باید باقدرت بروند و قهرمان شوند؟ چرا گذاشتند بازیکنان تأثیرگذار مانند خلیل زاده و علی پور از تیم بروند. واقعاً نگه‌داشتن این بازیکنان این‌قدر سخت بود؟ اگر همین بازیکنان در پرسپولیس بودند، امروز جام در تهران نبود؟ پس بعضی‌ها دارند سیاست‌بازی می‌کنند نه تیم داری. مدیریت‌ها اول سیاسی شد و بعد هم سلیقه‌ای که هیچ نفعی برای ما نداشت.

او در پایان خاطرنشان کرد: امروزه اخلاق و انسانیت هم از بین رفته است. در گذشته احترام بین مدیرعامل و هواداران وجود داشت، اما در حال حاضر فقط شاهد بی‌احترامی‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید

استقلال تهدید به محرومیت می‌شود؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تیم فوتبال پرسپولیس علی فتح الله زاده استقلال و پرسپولیس ۲ باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان

طرفداری| تمرین روز شنبه پرسپولیس در قالب دو گروه برگزار شد.

به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا پس از بازگشت از اراک امروز عصر و از ساعت ۱۷ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.  بازیکنان اصلی بازی دیروز زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند و سایر بازیکنان به مدت ۷۵ دقیقه برنامه‌های مختلفی را انجام دادند.

پاسکاری تحت فشار، ارسال از جناحین و مینی فوتبال از سوی کادر فنی برای این گروه از بازیکنان در نظر گرفته شده بود.  امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کنند و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند.

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (+عکس)
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • فرش قرمز زیر پای تیمِ جدید استقلال!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • پرسپولیس جلوتر از استقلال