Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:49:05 GMT

سرمربی ۹۰: موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۲۲۰۷۱

سرمربی ۹۰: موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم

فرهاد فضلی روز سه‌شنبه پس از باخت تیمش مقابل تیم شهرداری آستارا در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز بازیکنان تیم عملکردی بسیار خوبی داشتند و با تمام توان تلاش کردند تا بتوانند سه امتیاز بازی را کسب کنند ولی با بدشانسی موقعیت‌های گلزنی خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیم حریف از تنها موقعیت خود به بهترین شکل استفاده و به گل رسید و گرچه فشار زیادی روی تیم ما بابت نتایج بازی‌های قبل و کمبود بازیکن بود ولی امروز حق‌ما برد با ۲ اختلاف در نیمه اول و در مجموع پیروزی با ۳ گل اختلاف بود با این حال نتیجه‌ای که رقم خورد عادلانه نبود و با بدشانسی بازی را به حریف واگذار کردیم.

سرمربی ۹۰ ارومیه اضافه کرد: مدت‌هاست مشکلات تیم را بازگو کرده‌ایم تا مسئولین به کمک تیم بیایند و اگرچه در هفته جاری بصورت حضوری در تمرین تیم حضور یافتند ولی این وضعیت، مشکل تیم را حل نمی‌کند.

فضلی گفت: با ادامه روند، تیم را با همین شرایط ادامه می‌دهیم و باید از بازیکنان تیم نیز که با فداکاری برای حفظ سهمیه لیگ یک تلاش می‌کنند قدردانی کنیم.

تیم ۹۰ ارومیه در هفته ششم لیگ فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور باوجود آنکه میزبان بود ولی برابر تیم شهرداری آستارا با یک گل شکست خورد تا همچنان در رده انتهایی جدول باقی ماند.

برچسب‌ها آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه آذربایجان غربی لیگ دسته اول فوتبال نود ارومیه اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۲۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود

اسماعیل حاجی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه فولاد خوزستان بار دیگر متوقف شد تا به رده چهاردهم جدول رده‌بندی سقوط کند، اظهار کرد: یکی از بهترین بازی‌های فولاد خوزستان برابر آلومینیوم اراک برگزار شد. فولاد از فرصت‌ها گلزنی متعدد خود یک گل ساخت و آلومینیوم هم یک موقعیت در کل بازی داشت و همان موقعیت تبدیل به گل شد. استرس و اضطراب ناشی از شرایط جدولی که در موقعیت سختی هستیم باعث شد تا بازیکنان نتوانند از این موقعیت‌ها به گل برسند. بازی خوبی برابر آلومینیوم انجام دادیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی مقابل تراکتور و دیگر تیم‌ها نتایج خوبی بگیریم.

سرپرست تیم فولاد خوزستان درباره صحبت‌های عبدالله ویسی پس از دیدار با آلومینیوم که همراه با اعتراض شدیدی بود و کمیته انضباطی او را برای ادای توضیحات فراخواند، گفت: الان پایین جدول شرایط خیلی حساس شده و تیم‌ها برای بقا می‌جنگند. یک مقدار باید نظارت بر روی داوری‌ها بیشتر باشد که خدای ناکرده حق کسی ضایع نشود. منظور دقیق صحبت‌هایی را که ویسی کرد متوجه نشدم ولی حتماً با او صحبت می‌کنم، چون او بعد از آنکه تیمش برد را از دست داد بسیار عصبانی و ناراحت شد.

حاجی زاده در واکنش به اینکه ویسی گفته بود «نجاست فوتبال را ول کرده‌ایم و برای تیمی حاشیه درست می‌کنیم که نماد فوتبال ایران است. فولاد خوزستان باید در فوتبال ایران باشد.» تصریح کرد: فصل بدی را برای فوتبال خوزستان پشت سر می‌گذرانیم. سه تیم انتهای جدولی خوزستانی هستند. صنعت نفت، فولاد و استقلال خوزستان مستحق موفقیت‌های بیشتری هستند. سابقه نداشته سه تیم خوزستان، استانی که نماد فوتبال ایران هستند در خطر سقوط باشند. سر همین مسائل نیاز بیشتری به نظارت بر داوری‌های مسابقات داریم تا حق هیچ تیمی ضایع نشود و فوتبال را عادلانه دنبال کنیم.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • هاینر: رانگنیک انتخاب خوبی برای بایرن مونیخ است
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • فرشباف: تراکتور باید بسته بازی کند و به خط حمله استقلال فضا ندهد/تماشاگران بدانند هنوز فرصت کسب سهمیه آسیا وجود دارد
  • ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست